Gå til innhold

Cyberpunk 2077 satte ny Steam-rekord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er litt for mange tekniske feil her for min del so eg tar ein pause. Hadde ein sekvens i går der eg iløpet av 3-4 timer opplevde følgende bugs:

Var låst fast i analyse/hack-modusen midt i ei skuddveksling (skjedde fleire ganger), ein fiende var synlig på minimappet, men usynlig ellers og kunne fortsatt skyte på meg og eg datt gjennom verden etter å ha trakka på ein del av et tak ingen tydeligvis antok man kunne nå.

I tillegg til dette sliter eg med at tilfeldige trefninger på gjengmedlemmer og oppdrag generelt ikkje er lette å forstå seg på. Du kan ta ein trefning som er skamlett og tydeligvis tilpassa din level og bevege deg 100-200 meter og møte på ein anna som er lagd for noken som er 10-20 levels over deg. Er sovidt eg ser ingen måte i kartet eller via meldinga du får opp og sjå kva som er kva. Blir spesielt provoserande når eg ved ein rein tilfeldighet vandrer inn i sistnevnte mens eg forsøker å kommme meg dit eg skal.

Lenke til kommentar
13 minutes ago, entername said:

I tillegg til dette sliter eg med at tilfeldige trefninger på gjengmedlemmer og oppdrag generelt ikkje er lette å forstå seg på. Du kan ta ein trefning som er skamlett og tydeligvis tilpassa din level og bevege deg 100-200 meter og møte på ein anna som er lagd for noken som er 10-20 levels over deg. Er sovidt eg ser ingen måte i kartet eller via meldinga du får opp og sjå kva som er kva. Blir spesielt provoserande når eg ved ein rein tilfeldighet vandrer inn i sistnevnte mens eg forsøker å kommme meg dit eg skal.

Er delt opp i områder med levels i CP2077 som i The Witcher 3. Du kan se på kartet hva slags danger level det er, China Town/Watson, der du starter er Low/moderate men fins high/very high etter hver. Hvis du kommer for nær så vil de advare først, og så angripe. Et unntak er om du møter folk fra samme gjengen. De kan brått kaste seg inn i fighten. Var borti det i et spesifikt oppdrag selv.

Endret av Milarwen
Lenke til kommentar

  

Elgen-Hansi skrev (På 14.12.2020 den 13.09):

Hvis du i kampens hete er nær Caps så blir den oppe. Da nytter det ikke å bruke tab for å lukke den igjen, da må man bruke Caps. Tror dette er en feature for Toggle vs hold, ikke en bug. Men er ikke sikker.

 

Dette funka hos meg også. CapsLock ser ut til å toggle hacke-modusen. :)

Endret av hitman47
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...