Gå til innhold

Sea of Thieves legger om oppdateringskursen i 2021


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå sa de ikke spesifikt at Arena aldri kommer til å bli oppdatert igjen. De sa at de ikke blir å fokusere på dette per nå iallefall, da det kun er ca 10% av spillerbasen som spiller arena.

Noe jeg kan forstå. Arena er gøy i en time ca, og så må man bare spille adventure igjen. Samt at Arena aldri fikk Brigantine som valg, kun Sloop eller Galleon, som gjør at mitt faste crew ikke kan spille Arena, med mindre vi mangler en stk.

Er positiv til sesonger, selv om jeg heller kunne ønske de gjorde litt med å videreutvikle kartet litt. Ikke nødvendigvis øke størrelsen, men gjøre øyene litt mer interessante for oss som har vært med siden launch, kanskje.

Lenke til kommentar

Prøvde dette spillet i dag. Ser jo veldig gøy ut men desverre så går det ikke for en pirat som ikke har en eneste venn på xbox, ikke fordi jeg ikke har venner men fordi jeg er helt ny på xbox series X. Spiller utelukkende på ps5 men er i begge leire fra nå av siden jeg har kjøpt series X.  Spillte til jeg kom ut i åpen sjø og startet på en sikker nybegynnerøy. Umulig å navigere solo desverre . Springe opp og ned for å se på et kart, vel. Så ingen andre spillere. Men fytti jeg ble imponert over bølgene når man var til sjøs. Ble nesten ssjøsyk :)  Det var gøy så lenge det varte. Dette spillet kunne hatt så mye mer potensiale.

Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar

Det går fint å spille solo, så lenge du setter deg inn i hvordan ting fungerer først :)

Selv hentet jeg mye info fra disse to,

 

Det er _vel verdt_ å sette seg inn hvordan hver type skip oppfører seg i vind og bølger slik at du tilpasse deg fortløpende, samt begynne å forutse hvordan andre vil prøve å nå deg. Spillet belønner deg for skillz i å bruke vær og terreng.

Ang "så ingen andre spillere"... Vel, når du spawner inn så vil spillet prøve (ikke alltid dette funker) å plassere deg slik at du har 20-30min med alenetid før andre tjuvradder, øh, medspillere dukker opp. Enkelte ganger så spawner du inn på kart hvor alle seiler rundt med hjertet i halsen og simulerer sjenerte sjø-ninja etter beste evne, dvs du ser kanskje noen i horisonten før de smetter avgårde. Andre ganger så blir du så grisebanka og ranet at du brenner boken "ronja røverdatter" ute på parkeringsplassen til skrekk & advarsel for ungene før de også vil prøve spillet.

Sjekk spillet på twitch, der vil du se mange som spiller solo og lær av dem.

Endret av wonderlove
link issues
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...