Gå til innhold

Cyberpunk 2077-utvikler har spilt spillet i 175 timer og ennå ikke fullført


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Quakecry said:

Hvorfor?

For langt. 175+ timer er altså 4-5 uker med spilling 8 timer hver dag. 

La oss si jeg får spilt 10 timer i uka (dette er myyyye for meg. Realistisk er det under halvparten) så tar det meg 17.5 uker å ikke engang komme til slutten. Og da må jeg bruke all spilletiden min på dette. Sannsynligheten for at jeg går lei lenge før 17-ukerspunktet er 99.9%

  • Liker 2
Lenke til kommentar
19 minutes ago, Benbjo said:

For langt. 175+ timer er altså 4-5 uker med spilling 8 timer hver dag. 

La oss si jeg får spilt 10 timer i uka (dette er myyyye for meg. Realistisk er det under halvparten) så tar det meg 17.5 uker å ikke engang komme til slutten. Og da må jeg bruke all spilletiden min på dette. Sannsynligheten for at jeg går lei lenge før 17-ukerspunktet er 99.9%

Tror nå det varierer avhengig av hva du gjør. Vent heller på reviews. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tviler veldig på at spillet tar mer enn 40 timer å fullføre, di har allerede sagt det er kortere enn The Witcher 3 (For det var mange som ikkje fulførte det). Folk som sier spillet fra seg fordi det er mulig å bruker over 150 timer i det, er en egen rase.

 

Folk kan spille som di vil, selv har eg ofte dårlig tid i sånne spill, og hiver meg på main questet med et par avstikkere. Det er jo akkurat opp til deg kossen du spiller det.

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 11/26/2020 at 1:01 PM, Benbjo said:

For langt. 175+ timer er altså 4-5 uker med spilling 8 timer hver dag. 

La oss si jeg får spilt 10 timer i uka (dette er myyyye for meg. Realistisk er det under halvparten) så tar det meg 17.5 uker å ikke engang komme til slutten. Og da må jeg bruke all spilletiden min på dette. Sannsynligheten for at jeg går lei lenge før 17-ukerspunktet er 99.9%

Dette er kanskje det dummeste eg har lest idag. Viss et spill på rundt 40 timer er for mye, så er det ganske begrensa kva du kan sette deg ned med. Hadde vurdert et annet medium enn spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Noiz said:

Dette er kanskje det dummeste eg har lest idag. Viss et spill på rundt 40 timer er for mye, så er det ganske begrensa kva du kan sette deg ned med. Hadde vurdert et annet medium enn spill.

De færreste spill er 40 timer lange eller mer. Dessuten er ikke Cyberpunk 40 timer langt, men over 200. Altså 5 ganger så mye. 

Lenke til kommentar
Benbjo skrev (3 minutter siden):

De færreste spill er 40 timer lange eller mer. Dessuten er ikke Cyberpunk 40 timer langt, men over 200. Altså 5 ganger så mye. 

Det er jo bra det, mye spill for penga da. Trenger ikke å spille gjennom spillet de første dagene. Blir du lei så kan du alltids gå tilbake.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, chris777 said:

Det er jo bra det, mye spill for penga da. Trenger ikke å spille gjennom spillet de første dagene. Blir du lei så kan du alltids gå tilbake.

Erfaringer tilsier at jeg ikke går tilbake til et spill jeg ikke orket å fullføre. Det tar for lang tid å komme inn igjen og sannsynligvis må jeg  starte på nytt. 

Lenke til kommentar
Benbjo skrev (1 time siden):

De færreste spill er 40 timer lange eller mer. Dessuten er ikke Cyberpunk 40 timer langt, men over 200. Altså 5 ganger så mye. 

Kommer jo helt an på hvordan du spiller. Om du, med begrenset tid, velger å spille på den tregeste måten der du tar alle sidequests og slikt framfor å kun spille hovedhistorien så er jo det din egen feil.

Det kan fint være et 40t spill hvis du vil, ser det ut til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...