Gå til innhold

Ny Cyberpunk 2077-trailer viser konsollversjonen for første gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah enda en video av spillet.. På dette stadiet så har de vel snart gått gjennom hele spillet. En del av sjarmen er jo å se og finne ut av ting som er hvorfor jeg nesten aldri sjekker slikt ut. Det holder på mange måter med en trailer eller 2-3 min klipp av gameplayet. Tok tegningen for 500 videoer siden.

Jeg tipper at dette også er uten next gen updaten som kommer i 2021. Skal hvert fall ikke ha det spillet før det. Gir meg også en sjanse til å se an om spillet lever opp til forventningene eller om folk kommer til å "hylle" det uavhengig osv.

Lenke til kommentar
Ezio skrev (4 minutter siden):

Ah enda en video av spillet.. På dette stadiet så har de vel snart gått gjennom hele spillet. En del av sjarmen er jo å se og finne ut av ting som er hvorfor jeg nesten aldri sjekker slikt ut. Det holder på mange måter med en trailer eller 2-3 min klipp av gameplayet. Tok tegningen for 500 videoer siden.

Jeg tipper at dette også er uten next gen updaten som kommer i 2021. Skal hvert fall ikke ha det spillet før det. Gir meg også en sjanse til å se an om spillet lever opp til forventningene eller om folk kommer til å "hylle" det uavhengig osv.

De har strengt tatt vist fint lite, og det de har vist fram er kun fra begynnelsen, med unntak fra gameplay som kom ut igår (men er mye klipping for å unngå spoilers).

Lenke til kommentar
Ezio skrev (38 minutter siden):

Ah enda en video av spillet.. På dette stadiet så har de vel snart gått gjennom hele spillet. En del av sjarmen er jo å se og finne ut av ting som er hvorfor jeg nesten aldri sjekker slikt ut. Det holder på mange måter med en trailer eller 2-3 min klipp av gameplayet. Tok tegningen for 500 videoer siden.

Jeg tipper at dette også er uten next gen updaten som kommer i 2021. Skal hvert fall ikke ha det spillet før det. Gir meg også en sjanse til å se an om spillet lever opp til forventningene eller om folk kommer til å "hylle" det uavhengig osv.

Har enda ikke sett en eneste trailer av spillet, eneste jeg har sett er klippet av Keanu Reeves, men utenom det har jeg valgt å ikke søke opp noe. Gleder meg villt til 2021 når spillet endelig slippes.

 

Endret av The Norwegian
Lenke til kommentar
Ezio skrev (3 timer siden):

De har strengt tatt vist relativt mye i forhold til andre spill.  Du har en 48 min walkthrough for 2 år siden. "fint lite"

Ja det er fint lite hvis en ser i sammenheng hvor stort spillet er. På mange måter har vi fått indikasjon på at vi kan forvente witcher 3 tilstander i størrelse, samt med de tre begynnerhistoriene ble det tidligere sagt at man må nesten forvente 3-5 playthroughs for å se det meste. Da snakker vi lett 100-200 timer per run, og vi har kun sett en til to timer ish gameplay. Fint lite 🙂

Lenke til kommentar

Synes fortsatt ikke dette ser så bra ut som folk skal ha det til?

Grafikken er vel ikke så spesielt imponerende, omtrent slik som GTA, med fryktelig mye pop-in av detaljer.

Men det jeg liker minst er hvor dødt det ser ut.

Nesten ikke folk, eller noe sånt.

Hadde håpet på noe slikt som assassin's creed unity sine folkemengder.

Lenke til kommentar
nacario skrev (4 timer siden):

samt med de tre begynnerhistoriene ble det tidligere sagt at man må nesten forvente 3-5 playthroughs for å se det meste. Da snakker vi lett 100-200 timer per run

Nå kommer ikke de aller fleste til å spille gjennom spillet 3-5 ganger, så nei vi snakker ikke lett 100-200 timer. 

Tipper om man fokuserer på main story så vil man være ferdig på 10-40 timer som en del andre spill. Selv det i seg selv er ganske mye og da er det fylt med drøssevis av trege missions eller side missons. 
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...