Gå til innhold

Microsoft vil at Bethesda-spill skal komme først eller være best på sine plattformer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
samco skrev (4 timer siden):

En stor winn til Ms Fallout og Elderscroll serien har vært go to day one spill for min del. Har null intresert i neon hår fargede Japan rpgs.

 

 

Ezio skrev (15 minutter siden):

Håper hvert fall ikke det kommer på PS. Den gjengen der borte gjør ikke noe annet enn å gnåle om eksklusiver så det hadde jo vært passelig om de fikk seg en smekk på pungen. 

Hehe, dere viser virkelig deres sanne farger nå, dere som påberoper dere å ikke være fanboys. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (5 minutter siden):

Hehe, dere viser virkelig deres sanne farger nå, dere som påberoper dere å ikke være fanboys. ;)

Selvsagt er jeg fan av den beste konsollen som tilbyr det beste tilbudet for meg. Som i dette tilfelle er Xbox.
"sanne farger" fordi jeg håper at Microsoft oppfyller PS fanboys sine drøm som de har gnålet om i over 7 år nå om at Xbox trenger bedre og flere eksklusiv slik at de har grunn til å kjøpe konsollen? Karma is a bitch.

Så da håper jeg at det skjer for dette er jo noe folk faktisk har bedt om. 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Ezio skrev (1 time siden):

Selvsagt er jeg fan av den beste konsollen som tilbyr det beste tilbudet for meg. Som i dette tilfelle er Xbox.
"sanne farger" fordi jeg håper at Microsoft oppfyller PS fanboys sine drøm som de har gnålet om i over 7 år nå om at Xbox trenger bedre og flere eksklusiv slik at de har grunn til å kjøpe konsollen? Karma is a bitch.

Så da håper jeg at det skjer for dette er jo noe folk faktisk har bedt om. 

1) Det er forskjell på å være fan og å være fanboy. Sistnevnte, som er kategorien du havner i, er "toxic". Vær gjerne en fan. Jeg er fan av både PC, Playstation og Nintendo. Men jeg har ikke skadefro på vegne av Xbox-fans hver gang noe dårlig skjer dem eller noe bra skjer noen av de plattformene jeg er fan av.

2) "Vi" har bedt om at Microsoft gir oss en grunn til å kjøpe Xbox i håp om at de begynner å lage bedre spill, ikke at de "stjeler" spill vekk fra andre. Sony har bygd opp nesten alle sine studioer fra grunnen og deres oppkjøp har gjort at studioene har blitt bedre og laget de gode spillene ETTER oppkjøpet. I tillegg er dette gjerne studioer som lagde spill nesten kun for Playstation allerede før oppkjøpet. Microsoft kjøper opp et studio som hadde gode spill for alle plattformer FØR oppkjøpet og ødelegger dermed for spillopplevelser som normalt ville kommet til flere.

3) Din kommentar om karma beviser holdningsproblemet ditt og din modenhet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
1 hour ago, Pizza3333 said:

MS & Sony kan fortsette med den hjernedøde krigen de holder på med, så lenge det blir å finne på Steam.

Vær ikke for sikker på det. Har MS ambisjoner om at Game Pass skal være en plattform med eksklusiver kan det fort bli slutt på at spillene kommer på Steam. Og ja, jeg vet at first party MS spill selger godt på Steam selv om de er på Game Pass. Men kommer helt an på strategien for GP fremover.

1 hour ago, Heiti said:

Kommer ikke noen ps4 eksklusiver til Steam nå?

Horizon: Zero Dawn. Men tror ikke vi skal misforstå Sony's strategi her: Poenget er å lokke PC-spillere til PS5. Dette har de vært klare. Jeg tviler på at det lykkes noe særlig.

1 hour ago, Gringorilla said:

 

Hehe, dere viser virkelig deres sanne farger nå, dere som påberoper dere å ikke være fanboys. ;)

Disse gutta har vel ikke lagt fingrene imellom når det gjelder hvilken leir de tilhører. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...