Gå til innhold

ANMELDELSE: Need for Speed: Hot Pursuit Remastered


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lever egentlig greit med at NFS:HP Remastered får en femmer her på verket hvis man først skal sammenligne et spill som egentlig er fra 2010 med nyere racing spill.  Skjønner godt at kontrollene oppleves som litt trege hvis man er vant til å spille nyere Forza spill, for eksempel.

For meg er denne nyutgivelsen fortsatt veldig velkommen, siden den for første gang på PC gir tilgang til DLC med fler biler, events og online racetyper som gamleversjonen kun utga på konsollversjonene.  Det er og flott at spillet nå har crossplatform multiplayer mellom PC, Xbox og PS.  Fra det jeg har testa funker det veldig bra.  Syns egentlig at disse punktene kunne vært nevnt ihvertfall i anmeldelsen.

Ellers innrømmer jeg gjerne at dette spillet kanskje ikke holder seg duggfriskt i 2020 sammenlignet med nyere spill.  Og det er helt greit.  Denne gamlisen som elsket 2010 versjonen koser seg med NSF:HP Remastered. :)

Edit:  Må legge til et par potensielle dealbreakers for de som vurderer dette spillet.

Selv om det er år 2020 får man framerate fortsatt låst til 30 eller 60 på dette spillet.  I 2010 versjonen kunne man tukle med litt filer og låse opp høyere framerates, men da gikk alt til helvete med hastigheten og fysikken i spillet.  Tydelig at utviklerne ikke følte for å tukle noe med dette.

Hvis du spiller med racingwheel oppsett, styr unna.  2010 hadde support for slike, men av mystiske årsaker er det null support for det foreløpig i Remastered.

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

-----

+Gromle

-----

- Hva er det med orginalen av "NFS: Porsche Unleashed"/ "NFS: Porsche 2000" som du savner og ønsker skal komme i en "ReMastered"-utgave?

-----

Om det er en "Graphics-Extender" du savner så finnes der allerede mods for slikt.

Til og med DLC's med extra modeller fra "Porsche" som lett kan lastes ned å legges til om utvalget av modeller ikke var godt nok i orginalen "Out of the Box".

-----

Personlig så koser jeg meg fortsatt med orginalene av "Porsche" og "Hot Pursuit 2"; Ikke disse "ReMastered"("ReMake") greiene. som har kommet de siste årene etter at orginalene slapp ut på markedet.

-----

Fordi uansett hvor bra jobb utvikklerne gjør så er der alltids noen som blir misfornøyd å klager.

Noen håper på en "ReMastered"-utgave, mens andre igjen ønsker seg en "ReMake"-utgave av et gitt spill.

Kommer der en "ReMasted"-utgave så hyler dem som ønsket seg en "ReMake"-utgave.

Kommer der en "ReMake"-utgave så hyler dem som ønsket seg en "ReMastered"-utgave.

-----

Et kompromiss hadde vært om dem kom med en "Remasted"-utgave av orginalen, for så å tilby DLC/Expansion-Pack med nytt innhold.

På den måten så metter man langt flere munner, so to speak.

-----

Lenke til kommentar
Gromle skrev (2 timer siden):

Hvorfor kan det ikke komme en nyversjon av det beste spillet i serien, NFS: Porsche Unleashed

Dette ønsker jeg meg og.  Spesielt for PC spillere som allerede hadde tilgang til 4k60fps på HP2010 i originalversjonen virker grafikkforbedringene i NSF:HP Remastered rettmessig ganske stusselige.  Tenk om de kunne virkelig gnukket litt på Porsche Unleashed istedet og gitt oss en knall nyutgivelse av det istedet!

(Selvfølgelig ville dette vært MYE mer arbeid og dermed helt uaktuelt for EA)

Edit:  @BizzyX78 Greit at du heller vil modde gamleversjonen enn å få en remaster, men får man i det hele tatt kjøpt Porsche Unleashed lenger?  Finner det ikke på Steam eller Origin.

Endret av Couchfighter
Lenke til kommentar

Faktisk litt uenig i femmeren her for en gangs skyld.

Jeg syns dette var topp. Var veldig behagelig med en tur tilbake til litt struktur og korte race som gode gamle Need for Speed var. Ikke noe fluff og surr og open world med endeløse waypoints og customizing av bil osv, bare enkel, kjapp og smooth racing fra A til B. Perfekt å ta noen runder når man har litt nedetid.

Ikke er det grensesprengende pent, men det er i aller høyeste grad pent og funksjonabelt, og kjører feilfritt og nydelig som bare det i 4K. Så jeg klager ikke på denne.

Fikk akkurat det jeg ville ha og betalte for.

Utrolig stressende A til B i korte artige doser.

8/10 - absolutt ikke værst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...