Gå til innhold

FEATURE: Dette er Norge i Assassin's Creed


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Phido78 skrev (44 minutter siden):

Noen av byggene der minner mistenkelig om stavkirker som ikke ble bygget før på 1100-tallet... og spillet er satt til...873? Uspillbart!

Stolpekirker skal ha sett like ut ifølge forskere, selv om ingen vet hvordan de så ut.

De ble da også bygget på 8-900 tallet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (24 minutter siden):

Er dette like stort som de forrige så står jeg over.. De ferreste gidde å fullføre disse spillene pga størrelsen. Jeg med. Kjekt i begynnelsen, men etter 100 timer så blir det kjedelig og slitsomt

Helt enig med deg. 

Jeg ikke lest veldig mye om spillet, men så en youtube greie her om dagen og de siterte en i ubisoft kar på at mapet var litt større en Odyssey. Så imo ALT for stort, men Gamer sin sniktit sa jo også at spillet virket mer fokusert enn tidligere så kanskje det er håp? 

Jeg synes Odyssey var såpass ok (65ish timer før dritt lei) at jeg tenker gi Valhalla en sjanse uansett. Spesielt mtp at cyberpunk ble utsatt. 

Lenke til kommentar

Dette er veldig flaue skjermbilder ha; og uten noe teknisk deling av hvor bildene er fra platform messsig. Ubisoft driver ofte driter seg heftig ut på skjermbilder som ser så nydelige ut, også kommer dette som ser ut som noe grafisk skuffende på low settings. dette virker veldig dårlig på de fleste bildene grafisk i alle fall.

Lenke til kommentar
7 hours ago, Ghost pirate LeChuck said:

Er dette like stort som de forrige så står jeg over.. De ferreste gidde å fullføre disse spillene pga størrelsen. Jeg med. Kjekt i begynnelsen, men etter 100 timer så blir det kjedelig og slitsomt

Helt enig, selv gikk jeg lei etter 20 timer sist AC spill jeg spillte. Hadde stor trua på grafikk og "lore" men ble veldig for lei av endelös grinding. Så fort jeg låste opp alle våpene så dalte interessen av spillet fort. 

Lenke til kommentar

På tide med en liten tur tilbake til serien i år :) Ubisoft spill er vel noe av det mest begredelige og kjedelige jeg kan ta fatt på..men det er en stund siden Black Flag kom :p Tåler vel ett gjensyn med den slitne AC formelen tenker jeg.

Settingen er for kul til å stå over!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
11 hours ago, Iki said:

Stolpekirker skal ha sett like ut ifølge forskere, selv om ingen vet hvordan de så ut.

De ble da også bygget på 8-900 tallet.

Her har du helt rett @Iki, gudhovene lignet antageligvis på de senere stavkirkene. 

https://www.nrk.no/mr/sensasjonelt-funn-av-heidensk-kulthus-i-orsta-1.15178077

@Elio Bildene er tatt fra standard PS4, det står nederst i artikkelen.

Lenke til kommentar
Mala skrev (4 timer siden):

På tide med en liten tur tilbake til serien i år :) Ubisoft spill er vel noe av det mest begredelige og kjedelige jeg kan ta fatt på..men det er en stund siden Black Flag kom :p Tåler vel ett gjensyn med den slitne AC formelen tenker jeg.

Settingen er for kul til å stå over!

Serien forandret seg veldig mye til origins. Så i forhold til black flag vil nok dette minne mer om witcher 3 enn gammel AC. Bare vesentlig dårligere skulle man tro. Hehe

Endret av barezell
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Norge! Norge! Norge!

Har veldig lyst til å spille Valhalla, men jeg har ikke engang begynt på Odyssey ennå. Ble litt skremt da jeg hørte hvor langt det var. 😛

Koste meg mye med Origins da. Hadde ikke noe imot at det ble et sjangerskifte for serien. De kan alltids gå tilbake til den gamle oppskriften når folk begynner å gå lei av Origins-formelen.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
barezell skrev (1 time siden):

Serien forandret seg veldig mye til origins. Så i forhold til black flag vil nok dette minne mer om witcher 3 enn gammel AC. Bare vesentlig dårligere skulle man tro. Hehe

Har hørt det er så innforjævlig store 😛 Følelsen av å åpne opp ett in-game Ubisoft world map er som å helle nonnepiss i øynene. Orker det kun i små doser med noen års mellomrom dessverre  Tenker man er METT etter Valhalla :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...