Gå til innhold

TEST: HyperX Alloy Elite 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker HyperX Alloy Origins Core, som er et TKL tastatur med HyperX sine brytere. HyperX tastatur med HyperX brytere er et veldig undervurdert tastatur, før jeg byttet så satt jeg på HyperX FPS med CherryMX Red brytere. Før dette igjen, forskjellige merker som Corsair, Razer og til og med Logitech. Forskjellen mellom CherryMX og HyperX brytere er klangen i tasten. Det nærmeste du kommer Ducky er Alloy Origins Core. Det eneste som ikke lubed er støttene barene til div taster. Men dette kan gjøres selv om man gidder. Noe jeg selv har gjort, og da høres tastaturer bedre ut.

Programvaren er til å spy av, og er fortsatt i beta etter snart 2år på markedet. Men det kommer regelmessig oppdateringer som bedrer Ngenuity, men det er milvis unna andre selskaper som har et stabilt programvare til sine produkter.

Men man er ikke nødt til å installere Ngenuity for å bruke tastaturet. Behøves kun vis du skal endre på RGB, Macro eller oppdatere firmware på produktet.

Alt i alt så anbefaler jeg Alloy Origins Core om du ønsker TKL, Elkjøp har heletiden tilbud på HyperX produkter, kjøpte mitt for 888kr hos Elkjøp.

Lenke til kommentar
47 minutes ago, ZentiX said:

 

Alt i alt så anbefaler jeg Alloy Origins Core om du ønsker TKL

Jeg hadde også dette tastaturet men det ble litt for clicky for min smak, og kanskje litt for ustabilt (opplevde at det sluttet å fungere av og til). Det var litt mer stabilt når programvaren ikke var aktiv, men opplevde likevel noe tull. Jeg handlet derfor inn Fnatic Gear miniStreak Cherry MX Silent og er litt bedre fornøyd med dette.

Endret av coret3x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...