Gå til innhold

Sony slår ned på salg av sideplater til PlayStation 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De skal nok lansere egne spesial design sideplater til PS5. Eventuelt innså de at her var det penger å hente så da kan man ikke la noen andre enn de tjene penger på det.

499kr for Fortnite, God Of War osv sideplater inc. 


Om man ønsker seg en svart PS kan man ikke bare lakkere sideplatene selv hvert fall. En boks koster vel en 100 lapp or so. 


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
mobile999 skrev (58 minutter siden):

Pussig, man kan fint kjøpe f.eks. en framskjerm til en bil fra andre enn produsenten av bilen.

Pussig at man ikke får lov til å reparere iPhone selv...

 

Om Sony har en plan for å lansere slike sideplater selv så er det ganske naturlig at de ikke ønsker konkurranse.

Lenke til kommentar

Jøss, Sony har blitt værre enn Apple jo.. Til og med de må jo godta at andre lager deksler og til og med skjermbeskyttere til iPhone og Mac.

Har nok ikke så mye å si, Sony kunder begynner å  bli mer lik Apple kunder de også, så det selger nok uansett, og det er sikkert en liten revolusjon i seg selv med de platene ^^

Skrevet fra min iPhone.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, saywhat said:

Hadde bare vært kult å kunne få de i noe annet enn vinyldekket plastikk. Børstet metall av et slag? Tre?

Sikkert vanskelig å få til sistnevnte ettersom platene er dobbelkurvet, og tre har en tendens til å ekspandere/krympe avhengig av blant annet fuktighet. 

Du får jo røff tekstur på dbrands. Er jo ikke slik at man skal tafse på maskina så mye heller da, så jeg tror dbrand uten tvil er et godt alternativ!

Lenke til kommentar

Lenge før de lanserte det det siste designet av ps5, så sendte jeg en epost til Sony med spesifisert produktutviklingsbeskrivelse. Hvor jeg la inn at Sony burde bygge kabinettet slikt at de kan bytte ut et deksel på siden og under det dekselet ha ferdige kontakter til montering av feks deksel med vannkjøling, deksel med annet design mm, på det samme tidspunktet så søkte jeg gjennom alle patentdatabaser om Sony hadde søkt patent på dette, noe de ikke hadde gjort. Så hvis det er noe tvil ì om hvem som eier hva her. Så eier faktisk jeg ideen med sidedekselet frem til at Sony har kompensert meg rikelig for den.

Mvh

Han som ikke har fått noe kompensasjon fra Sony.

Lenke til kommentar
2 hours ago, sfenne said:

Du får jo røff tekstur på dbrands. Er jo ikke slik at man skal tafse på maskina så mye heller da, så jeg tror dbrand uten tvil er et godt alternativ!

Uten tvil et godt alternativ!

Er nok bare jeg som er litt for nøye på slike ting. Synes ofte vinylbelegg (selv de som etterligner metall) ser litt billig ut

Lenke til kommentar

Jeg tror at Sony kommer selv til og selge plater, om litt tid. Men rett nå, kan man bare se å kjøpe en hvit PS5. Det vill bare være fair vist folk kunne kjøpe fra andre, enn bare Sony. De er blitt være enn Apple. Folk produsere Protective Glass og covers til Apple og de syntes det er okay.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...