Gå til innhold

EARLY ACCESS-INNTRYKK: Baldur's Gate 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtter alle med kommentarer som "venter till full versjon". Jeg gikk på smellen med å kjøpe dette nå og lærte noe jeg burde skjønt. Early access på rpg er bare dumt med mindre du har interesse for å bugfixe og/eller ikke bryr deg om å spille historien igjen og om igjen og om igjen.

Jeg er ikke den typen. Selv om det er en solid EA lansering så ville jeg heller ventet for å få en fullverdig første opplevelse med historien, enn som nå der jeg støter på jevnlige feil og har startet på nytt for 3'e gang.

Finner det forøvrig merkelig at anmelder ikke nevner at begynnelsen er en ren kopi av Div.OS2... som bare er en litt trist løsning. I og med at Larian besluttet at vi starter på nytt (lvl1) så skulle jeg helst sett at de gjorde som i BG1... å virkelig starta helt på nytt med en original start der du er "nobody" og nærmest handlingslammet i en skummel stor verden. Vi får derimot en fullverdig gruppe inne timen er spilt og magiske våpen dukker opp allerede på lvl2.

Men blir spennende å se fortsettelsen. Dette blir bra altså.

 

Lenke til kommentar

Jeg gjorde tabben at jeg spilte betaen (tilgjengelig for de som backet på kickstarter) av Wasteland 2. Den inneholdt flere funksjoner som ble fjernet i den endelige utgaven... Blant annet sniking, som jeg likte veldig godt. Etter å ha spilt gjennom første akt i beta ble jeg veldig skuffet når fullversjon ble utgitt og disse funksjonene var borte. Jeg har fortsatt iokke fått meg til å spille gjennom fullversjon pga den skuffelsen, i tillegg til at jeg alt kjenner første akt veldig godt og en replay er kjedelig...

Skal ikke ha EA på BG3, men ser veldig frem til fullversjon (GOTY versjon) kommer på salg. Da skal jeg kjøpe et veldig bra og bug fri utgave.

-ED-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...