Gå til innhold

BlizzCon 2020 erstattes av nettbasert variant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iki skrev (4 timer siden):

Veldig spent på å se noe nytt rundt overwatch 2. De hadde jo allerede spillbar demo sist år.

Spørs om ikke de tar seg god tid med dette. Overwatch er vell ikke noen kjempesuksess på esport fronten, og jeg har blitt fortalt at de ikke tjener så mye på lootcrates heller.

 

Kjøpte virtuell billett i fjor, men står nok over i år. Håper de annonserer flere spill og tar seg opp til gammelt nivå. Jeg har faktisk fjernet blizzard-launcher fra pcen nå, og før så hadde jeg en egen SSD til blizzard sine spill. Hadde de bare fjernet lvl-scaling fra wow så hadde jeg faktisk begynt med det igjen. :)

Lenke til kommentar
Heiti skrev (1 minutt siden):

Spørs om ikke de tar seg god tid med dette. Overwatch er vell ikke noen kjempesuksess på esport fronten, og jeg har blitt fortalt at de ikke tjener så mye på lootcrates heller.

Ganske sannsynlig at de ville se en økning i salg om de hadde et nytt spill.

Overwatch 2 skal jo fungere Cross-Gen/play med de som har overwatch 1, så det ville bringe inn en del nye spillere, og bringe tilbake mange av de gamle.

Lenke til kommentar

Jeg elsker Blizzcon, men jeg er ikke superspent på årets, så fremt de ikke har noen juicy overraskelser. WoW sin Shadowlands er rett rundt hjørnet, som betyr at det blir stille på den fronten. Overwatch 2 er jo ikke noe som jeg dør etter å forsøke, da jeg personlig ikke er så interessert i OW lore og single-player. Starcraft 2 kommer vel ikke til å få noe mer meningsfylt innhold. Jeg spiller ikke Hearthstone eller HOTS. Jeg syntes det er koselig med showet, og interenssert i alle dev/art/music-panels, men nå blir det jo ingen publikum, så jeg tror at kun kommer til å titte innom hvis det er gratis. Iallefall er det helt uaktuelt å betale 40 euro eller hva den vanlige billetten er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...