Gå til innhold

Her er prisen på Xbox All Access


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe godt kjøp med andre ord.

Bedre å bare kjøpe konsollen og så gamepass de månedene det kommer et spill som er interessant.

 

Playstation 5 digital med PS now gir uansett mer for pengene.

Bedre hardware, flere spill, og ikke minst betaler man mindre.

Men det får jeg vel ikke lov å si? Man kan jo ikke være negativ til Xbox.

Lenke til kommentar
Iki skrev (37 minutter siden):

Ikke noe godt kjøp med andre ord.

Bedre å bare kjøpe konsollen og så gamepass de månedene det kommer et spill som er interessant.

 

Playstation 5 digital med PS now gir uansett mer for pengene.

Bedre hardware, flere spill, og ikke minst betaler man mindre.

Men det får jeg vel ikke lov å si? Man kan jo ikke være negativ til Xbox.

Da har markedsføringen startet


Billigere konsoll? Du mister jo UHD BD. Og er låst til kjøp og Deals fra PS store. Og det er et fåtall som kommer til å få tak i den versjonen hvis man ser på Stock.
 

Og PS Now eller kommer aldri til å nå opp til GamePass. GP er i en helt egen kategori. Alt eksklusivt kommer inn dit dag 1. Mye større Value og kvalitet. Det er ikke mulig å komme unna.

 

Bedre HW stemmer ikke. Og det vet både Sony og MS. Noen har ikke skjønt det enda.

Flere spill? Hvis du snakker om eksklusive spill så stemmer det. Utifra dealen til MS så kommer ikke det til å stemme i lengden. Med mindre MS velger å gå multi platform.
 

Er dette et seriøst spm fra deg?

"Men det får jeg vel ikke lov å si? Man kan jo ikke være negativ til Xbox"

Hmm, skal man se på dine kommentarer så kommer det opp noe spesielt og gjentagende: 

Jo din ekstreme negativitet til MS og Xbox. Skal du ha Series X i tillegg til PS5? Har du Xbox fra før? Er du ikke litt bias?

Istedet for og være så negativ til alt som omhandler Xbox, kan du ikke bare slappe av litt?

Vær en gamer, ikke en PS fanboy. 

 

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Iki said:

Ikke noe godt kjøp med andre ord.

Bedre å bare kjøpe konsollen og så gamepass de månedene det kommer et spill som er interessant.

 

Playstation 5 digital med PS now gir uansett mer for pengene.

Bedre hardware, flere spill, og ikke minst betaler man mindre.

Men det får jeg vel ikke lov å si? Man kan jo ikke være negativ til Xbox.

Det er vel ikke helt sant, du må nesten regne med prisen for ps plus også. Xbox Live er inkludert i Game Pass ultimate.

Hvis man ikke hadde lov å være negativ til Xbox her, hadde du vært banned for lenge siden?

Uansett må man regne med litt motstand hvis man stadig hauser opp negative nyheter og rykter om en konsoll man misliker og har en negativ vinkling på på positive nyheter, og motsatt for en annen konsoll man liker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Milarwen said:

Siden det er snakk om et abonnement nøstet inn i nedbetalingen kan det kun tilbys 12 mnd binding, slik som med f.eks en telefon og telefonabonnement.

Du kjøper konsollen og game pass for 24 måneder på rente- og gebyrfri nedbetaling. Altså ikke noe abonnement.

Fra elkjøp:

*Priskeksempel - Xbox Series X inkl. Xbox All Access
Xbox Series X: 5499,- + Xbox All Acces for 2 år: 2997,- Totalpris: 8496,-  Delbetaling i 24mnd | Per måned: 354,- | Renter: 0% | Gebyrer: 0,- | Delbetalingen forutsetter inngåelse av kredittavtale med Resursbank - Gjelder kun i butikk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes dette er et fantastisk initiativ. Så lenge man ikke havner bakpå med betalinger og likevel har tenkt å betale for game pass (noe som blir mer og mer lukrativt, spesielt nå etter oppkjøpet av Zenimax og inkluderingen av EA access), er det ingen baksider med denne betalingsplanen. Regner man med inflasjon sparer man endel penger, og hvis man i tillegg forvalter disse 5500 kr bedre over 2 år enn å ha de i en konvolutt vil dette definitivt lønne seg. Bare synd man må fysisk til butikk! 

Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (18 minutter siden):

Selvfølgelig er det mange som ikkje får det til. Og då til skyhøg rente og masse gebyrer. Synd at Microsoft skal påtvinge kredittkort kulturen i statene på norske kjøpere. 

Man vil visstnok ikke få tilsendt kredittkort, bare kreditt for beløpet. 

Lenke til kommentar
2 hours ago, Bottekott said:

Med fare for å gjenta meg selv. Man kjøper 24 mnd tilgang til gamepass på delbetaling. Man tegner/binder seg ikke til noe abonnement.

Okay. La oss si at du har rett. Hva hindrer i så fall teleoperatører i å bruke samme greia? Du ser ikke lenger 2 års abonnement eller 2 års nedbetaling på telefoner koblet opp mot en bestemt tjeneste/abonnement.

Lenke til kommentar
psyckmark skrev (8 timer siden):

Billigere konsoll? 

5.190,- mot 6.288,-

Så ja, billigere konsoll.

Ingen av dem har diskdrev.

psyckmark skrev (8 timer siden):

Og PS Now eller kommer aldri til å nå opp til GamePass. GP er i en helt egen kategori. Alt eksklusivt kommer inn dit dag 1. Mye større Value og kvalitet. Det er ikke mulig å komme unna.

Ikke om du kan matematikk. Ps now har langt flere spill, legger til flere spill per år, og koster langt mindre per år.

psyckmark skrev (8 timer siden):

Bedre HW stemmer ikke. Og det vet både Sony og MS. Noen har ikke skjønt det enda.

8 kjerner zen 2 3,5ghz mot 8 kjerner zen 2 3,4ghz.

10.28 tflops mot 4 tflops.

16gb ram mot 10gb

825gb SSD mot 512gb SSD.

psyckmark skrev (8 timer siden):

Skal du ha Series X i tillegg til PS5? Har du Xbox fra før? Er du ikke litt bias?

Jeg skal ha en series X I fremtiden, ja.

Har en Xbox one X og hadde en 360 tidligere.

Jeg har ingen bias, jeg holde meg til logisk verdivurdering. For øyeblikket er en ps5 mer verdt.

Grimbeorn skrev (7 timer siden):

Uansett må man regne med litt motstand hvis man stadig hauser opp negative nyheter og rykter om en konsoll man misliker og har en negativ vinkling på på positive nyheter, og motsatt for en annen konsoll man liker.

Det virker som dette er standard for enkelte her inne, uten at det går hardt utover dem.

Donkey Kong skrev (6 timer siden):

Han er blitt forklart dette mange ganger før.

Har aldri blitt forklart hvordan en series S har bedre hardware enn en ps5 digital.

Men forklar det gjerne.

 

Lenke til kommentar
Iki skrev (8 minutter siden):

5.190,- mot 6.288,-

Så ja, billigere konsoll.

Ingen av dem har diskdrev.

Ikke om du kan matematikk. Ps now har langt flere spill, legger til flere spill per år, og koster langt mindre per år.

8 kjerner zen 2 3,5ghz mot 8 kjerner zen 2 3,4ghz.

10.28 tflops mot 4 tflops.

16gb ram mot 10gb

825gb SSD mot 512gb SSD.

Jeg skal ha en series X I fremtiden, ja.

Har en Xbox one X og hadde en 360 tidligere.

Jeg har ingen bias, jeg holde meg til logisk verdivurdering. For øyeblikket er en ps5 mer verdt.

Det virker som dette er standard for enkelte her inne, uten at det går hardt utover dem.

Har aldri blitt forklart hvordan en series S har bedre hardware enn en ps5 digital.

Men forklar det gjerne.

 

Haha var det snakk om Series S? Trodde du mente Series X. Ok ok, ser hvorfor du ville sammenligne med den :) jeg ser den ja

 

Ser du nevner veldig ofte at PSNow har flere spill. Har PSNow flere kvalitet spill man kan laste ned enn GP?

Og sa jeg forresten at du nevner veeeldig ofte at PSNow har flere spill? Som i altfor ofte? Ok Iki vi har skjønt det :)

Endret av psyckmark
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...