Gå til innhold

Athlon 64 3400+ i salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempe artig at AMD følger opp med gode nytt-års forsetter. En annen ting jeg er spent på, er om AMD kommer til å gå over til BTX-formfaktoren som Intel har planer om? Håper at AMD og Mac gjør ikke følger intel på dette, :ermm: har ikke noe lyst til å kjøpe meg nytt tårn! Er fornøyd med det jeg har. :yes:

Lenke til kommentar
ops..det blir vel dyr.

tro om prisen på Athlon 64 3000+ vil synke litt om noen uker.

siden atlon 64 bit 3200+ koster ca 3500.-og Athlon 64 3400 koster ca 4000.-...

Jeg gjetter på at 3200+ synker en god del i pris, mens 3000+ er populær nok og beholder sin gamle pris.

takk Simen1

du sier noe her..athlon 64 3200+ blir vel billigere for og få plass

til den nye modellen(3400)

Lenke til kommentar
Kjempe artig at AMD følger opp med gode nytt-års forsetter. En annen ting jeg er spent på, er om AMD kommer til å gå over til BTX-formfaktoren som Intel har planer om? Håper at AMD og Mac gjør ikke følger intel på dette, :ermm: har ikke noe lyst til å kjøpe meg nytt tårn! Er fornøyd med det jeg har. :yes:

Nå vet jeg svært lite om BTX, men er det ikke sannsynlig at det er hovedkortprodusentene og ikke AMD som avgjør dette?

 

Athlon XP-prosessorer kan tross alt brukes i både ATX og Micro-ATX, uten at man må tenke på å kjøpe en prosessor som støtter den bestemte formfaktoren...

Lenke til kommentar

ÅÅÅåå.. :dribble:

 

2004 ser ut til å bli et drømmeår til nå iallfall

 

Siggurd Pettersen på toppen av pallen

Kurt verdens idol.

Og AMD lanserer mer snadder.

 

Og i tillegg har eksperter spådd et bra IT marked, med gode muligheter for jobb for de som har valgt den veien å gå.

 

Jeg gleder meg iallfall fremover.

 

Godt nytt år alle sammen. Og takk for det gamle.

 

-Chief-

Endret av Chief
Lenke til kommentar
Da bør FX-53 snart vise seg, jmf uttalelser fra AMD folk om at FX serien skal være top of the line og alltid ligge øverst på ytelse.

Prescott kommer ikke før i februar så AMD har jo en stund på seg ennå.

 

Om intel "lanserer" P4EE 3,4GHz Gallatin/Northwood er ikke det en reell konkurrent. Selv forrgjengeren P4EE 3,2GHz er ennå ikke tilgjengelig for folk flest.

 

BTW. A64 FX51 (2,2GHz) er jo fortsatt raskere enn A64 3400+ (2,2GHz) pga doble minnekanaler.

Lenke til kommentar
' date='02/01/2004 : 17:56'] Sist ejeg hørte var at Prescott sansynlighvis ville bli lansert den 2. Februar ?

Er dette bekreftet av Intel ?

Det er ikke noe offisielt på dette ennå som jeg vet om. Du kan regne med at The Inquirer graver frem noe om ikke så lenge. Så sprer det seg videre derfra.

Lenke til kommentar
Gleder meg til å se hva intel kommer med :devil:

synes amd er mye mer spennende enn intell. de kommer med produkter som er bedre hvis du sammenligener pris og ytelse. dessuten tror jeg ikke prescott blir så veldig bra . det er mere interesant å se hva amd kan få ut av amd64. men den må bli billigere enn det den er nå før folk flest kan kjøpe den!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...