Gå til innhold

Deathloop bruker PlayStation 5-kontrollen til å simulere låsing av våpnene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gringorilla skrev (30 minutter siden):

Joda, dette kan jo ikke gå galt i det heeelee tatt...

Du skal følge ganske dårlig med om du tror det er noe feil med kontrolleren når den oppfører seg slikt...

 

BeThomas skrev (1 minutt siden):

Dette er bare tull. Skulle ønske de ga seg med dårlige gimmicker og fokuserte på bra spill i stedet.

Det er snakk om Sony her, de lager gode spill selv med "gimmicker"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (1 minutt siden):

Var ikke riste kontroller en gimmick når det kom til N64 som en ekstra ting.

Ikke for min del, det var faktisk helt utrolig! Handlet Big Box Lylat Wars som kom med Rumble packen inkludert..første virkedag etter julaften 1997..og det var jo heeeelt absurd ? Fikk N64 + GoldenEye i gave det året..og GoldenEye ble jo rimelig intenst med rumble :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar
1 hour ago, Mala said:

Ikke for min del, det var faktisk helt utrolig! Handlet Big Box Lylat Wars som kom med Rumble packen inkludert..første virkedag etter julaften 1997..og det var jo heeeelt absurd ? Fikk N64 + GoldenEye i gave det året..og GoldenEye ble jo rimelig intenst med rumble :D

Ja var det som var poenget, mitt det man mener er en gimmick kan senere vise seg å ikke være det. Nå ville det være utenkelig å ha en Xbox eller PS4 kontroller som ikke rista.

Etterhvert som grafikk utviklinger nesten stopper opp må man finne andre måter å lage mer innlevelse,  og selv  små "gimmicks" kan hjelpe. 

 

Selv har jeg nettopp fått en gunstock til VR utstyrt mitt med heptic feedback. Rekylet skal variere fra våpen til våpen.

Lenke til kommentar

Hei. Litt off topic. Men eg har lyst å forhåndsbestille ps5. Er det noen som vet hvor tid vi får vite prisen? Og visst eg forhåndsbestille i dag, vil eg da få penger igjen visst den blir billigere enn 10k? Som vell er prisen på komplett nå om eg ikke husker feil. Mvh Knetten

Lenke til kommentar
Knetten82x skrev (15 minutter siden):

Hei. Litt off topic. Men eg har lyst å forhåndsbestille ps5. Er det noen som vet hvor tid vi får vite prisen? Og visst eg forhåndsbestille i dag, vil eg da få penger igjen visst den blir billigere enn 10k? Som vell er prisen på komplett nå om eg ikke husker feil. Mvh Knetten

Du kan forhåndsbestille nå. Du får faktura på Ps5 når den er sendt. Gjetter at prisen blir 3999,- for digital. Og 4999,- for blu-ray. Rykter om event i slutten av måneden, men aner ikke om de skal avsløre prisen da.

Endret av Mr.Sorter
Lenke til kommentar
Knetten82x skrev (På 21.8.2020 den 20.42):

Hei. Litt off topic. Men eg har lyst å forhåndsbestille ps5. Er det noen som vet hvor tid vi får vite prisen? Og visst eg forhåndsbestille i dag, vil eg da få penger igjen visst den blir billigere enn 10k? Som vell er prisen på komplett nå om eg ikke husker feil. Mvh Knetten

Du får aldri penger igjen for nåke du aldri har betalt. Forhåndsbestill idag, og du betaler kun prisen for konsollen, når prisen er kjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...