Gå til innhold

A Total War Saga: Troy er gratis akkurat nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tydelig at de tester litt forskjellige strategier. Dette gratisspillet hadde de annonsert i mange måneder i forveien at det skulle være gratis idag. Synd for de som ikke får plukket det gratis idag mens venner skryter av det. Men er vel kanskje den effekten de håper på ?

Lenke til kommentar
Orwandel skrev (19 timer siden):

Neh, venter heller på Steam-versjonen. Jeg har moddet alle de andre Total War-spillene mine, så blir ikke det samme uten den muligheten.

Er i samme båt som deg. Har takka ja til spelet og lagt det i biblioteket, men det blir nok ikkje installert og spelt på Epic sin plattform. Ikkje berre for mods men også fordi at utan DLC-pakkana som nok kjem så blir spelet ukomplett, og eg er ikkje særleg motivert til å legge pengar i å kjøpe spel på Epic sin plattform når eg alt har det meste gjennom Steam.

Eg hadde den samme opplevelsen når eg sikra meg ein gratis versjon av Civ6, det er ein bra deal å få det gratis men alt av funksjonalitet i spelet ligg jo til DLC pakkane. Basisspelet utgjer berre 1/3 av kostnaden om du skal ha full pakke, så sjølv om spelet kanskje har ein verdi på 600 kr, så frister det ikkje å legge ut ein tusenlapp ekstra på Epic, då venter eg heller på bundlesalg hos Steam.

Eg har også ganske store problem med Epic games klienten på PC, den er treig og fungerer dårlig. Innimellom klarer den ikkje ein gong å starte opp eller avslutte spela.

Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (På 15.8.2020 den 22.21):

I gamle dager, dvs for 10 år siden, ville jeg tatt bussen til Platekompaniet dersom jeg visste at butikken ga bort spill gratis.

I dagens marked, med tilbud på Steam/Epic/EA osv hver uke, trekker jeg bare på skuldrene over at jeg gikk glipp av denne muligheten.

En tur på Rema koster mer enn et spill, så er ikke så farlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (På 17.8.2020 den 11.33):

Noe som sier mer om de latterlig høye mat prisene i Norge enn noe annet.

Hadde jeg ikke hatt en backlog lengre enn en vondt år, hadde jeg vurdert det litt mer alvorlig. Det er dessuten flere exploits som fungerer litt for bra. Du kan få så mange ressurser du vil gjennom trading, ved å tilby å gi ressurser over ti år mot en engangsbetaling. Etter at du har fått engangbetalingen, bare kansellerer du avtalen slik at de får ingenting. Slik kan du tømme alle andre for ressurser, mens du får massevis. På selve slagmarken er chariots overlegne. Legend of Total War har en video hvor han vinner med 700 chariots mot en hær på omtrent 7000.

Så slike spill er best å vente med uansett. Du husker kanskje hvordan Rome 2 var ved lansering? Nå digger jeg det, men jeg måtte slutte å spille det i omtrent et år før det ble bra nok.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Orwandel said:

Hadde jeg ikke hatt en backlog lengre enn en vondt år, hadde jeg vurdert det litt mer alvorlig. Det er dessuten flere exploits som fungerer litt for bra. Du kan få så mange ressurser du vil gjennom trading, ved å tilby å gi ressurser over ti år mot en engangsbetaling. Etter at du har fått engangbetalingen, bare kansellerer du avtalen slik at de får ingenting. Slik kan du tømme alle andre for ressurser, mens du får massevis. På selve slagmarken er chariots overlegne. Legend of Total War har en video hvor han vinner med 700 chariots mot en hær på omtrent 7000.

Så slike spill er best å vente med uansett. Du husker kanskje hvordan Rome 2 var ved lansering? Nå digger jeg det, men jeg måtte slutte å spille det i omtrent et år før det ble bra nok.

Rome 2 er det spillet jeg har spilt meat I følge steam. Men det har jo nesten alltid hvert med mods.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...