Gå til innhold

Xbox Series X kommer i november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også slippes Cyberpunk 2077 19 november - og vil ikke få noen utbytte av den nye xboxens økte prestanda før en stund senere?

Vrient opplegg, what to do ?

Tenk om man i stedet hadde tilbydd den nye i en slik "drakt":

https://www.xbox.com/nb-NO/consoles/xbox-one-x/cyberpunk-2077-1tb-le

med full fart fra dag en for Cyberpunk, hadde bestilt 2!!

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar
TA5TEY skrev (9 minutter siden):

Hva mener du med at spillet skulle være "hovedspillet" til lansering? CDPR samarbeider ikke direkte med verken Xbox eller Sony for å lage dette til et first-party spill som er ment å være hovedspillet deres ved launch. 

Det er ikke snakk om cyberpunk...

Lenke til kommentar
Kelo skrev (14 minutter siden):

Jeg synes at Microsoft og Sony er kjipe som ikke avslører prisen på konsollen enda. Jeg aner ikke hvor mye jeg bør spare. Da velger jeg heller noen måneder til prisen faller.

Det har vel relativt lite å si om du må spare 4 eller 5 tusen? Det er fortsatt 3-4 måneder til lansering.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Kelo said:

Jeg synes at Microsoft og Sony er kjipe som ikke avslører prisen på konsollen enda. Jeg aner ikke hvor mye jeg bør spare. Da velger jeg heller noen måneder til prisen faller.

Noen måneder? Du er da optimistisk, dette er ein konsoll, ikkje et spill. Men ja er ingen spill som er spennende til noen av konsollene det første året, så kan like greit stå over ja, men blir nok lengre enn noen måneder.

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Croc Man skrev (6 timer siden):

5-6k burde holde.

Si ikke det. Så lav som kronekursen er nå ser jeg ikke bort fra at de nye konsollene kan koste både syv og åtte tusen. Innmaten på begge er jo relativt heftig, spesielt sammenlignet med både PS4 og Xbox One da de ble lansert. De var jo strengt tatt utdatert maskinvare før lansering, mens dette er nærmere «bleeding edge». 

Endret av CommanderKeen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
CommanderKeen skrev (10 minutter siden):

Si ikke det. Så lav som kronekursen er nå ser jeg ikke bort fra at de nye konsollene kan koste både syv og åtte tusen. Innmaten på begge er jo relativt heftig, spesielt sammenlignet med både PS4 og Xbox One da de ble lansert. De var jo strengt tatt utdatert maskinvare før lansering, mens dette er nærmere «blending edge». 

Siste nytt plasserer Xbox series S på £399

Ps5 digital på €399

Ps5 Blu-ray på €499

Og ikke noe informasjon om series X.

Tidligere har de ikke vært særlig interessert i å konvertere prisen utifra kurs, så £399 = $399 = €399 = 3999,-

Lenke til kommentar

Har veldig trua på Xbox på den kommende generasjonen. Virker som de har laget et HW design der kjøling og støy har stått i høysetet. Gen1 av alle nye konsoller har alltid bråket som et uvær. 

Det er også veldig interessant med kompabilitet bakover. Ser ut som det blir et ganske så omfattende spill bibliotek man kan leke seg meg. Når det gjelder nye spill har jeg jo sett at det er en releaseliste på dette. 

Når det gjelder spill som f.eks. Battlefield, har det kommet noe info om det vil komme noen optimalisert versjon av dette til XSX? Er forresten XSX en grei forkortelse å bruke? Skal ikke si noe mer om MS valg angående navn på den nye generasjonen, det har vært kommentert nok andre steder.... *facepalm*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...