Gå til innhold

No Man's Sky introduserer Aliens-aktig grøss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mr_Spock skrev (1 minutt siden):

Kanskje det er på tide å teste dette spillet ?

Anbefales! Plukket det først opp i sommer selv, etter å ha vært skeptisk siden lanseringen og alt oppstyret rundt det. Nå er det en hel haug å gjøre i spillet, og det er fort gjort å glemme tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
AnBa skrev (5 minutter siden):

Anbefales! Plukket det først opp i sommer selv, etter å ha vært skeptisk siden lanseringen og alt oppstyret rundt det. Nå er det en hel haug å gjøre i spillet, og det er fort gjort å glemme tiden.

Har hatt det på samme måte - var mye klaging når spillet kom. Men det er jo min type spill... ?

Laster ned nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjøpte No Man's Sky nylig, har spilt det denne uken, og jeg må innrømme at de har kommet veldig langt siden den ikke så veldig gode lanseringen. Spillet er ikke Elite: Dangerous eller Star Citizen, men står ganske greit på egne ben og har mye underholdning på lager for de som er villige til å bruke litt tid på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ble noen timer med spillet i dag - det er veldig mye som er bra. Men kanskje det viktigste i et slik spill - inventar-systemet - synes jeg fungerer dårlig.

No Free Slots in Suit Inventory.... hørte jeg etter noen minutters spilling og har hørt nesten konstant etterpå.

Men tilpasset meg og var flink med å kvitte meg med ting. Bare for å finne ut senere, at mye av det jeg kastet, fikk jeg bruk for kort tid etterpå.

Ut å sanke igjen... 

Har googlet litt etter jeg hadde spilt ferdig og får nesten følelsen av at hele spillet handler om å utvide lagringsplass. Resten blir litt sekundært.

Men det burde vært omvendt.

Får se om det blir noe mer spilling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har spilt en del til i dag - brukte formiddagen godt på å lese meg opp om tips osv først.

Plass i inventar er et problem - man får i tillegg ganske mange oppgraderinger også etterhvert - disse tar også plass i inventaret. Man oppfordres også til å raffinere flere stoffer - så man opplever å måtte ha både grunnversjonen og den raffinerte versjonen med seg - i tillegg til raffineringsmaskinen - som alle tar egen plass. Så man begynte med liten plass - den ble fort veldig mye mindre.... ?

Men resten av spillet er jo ganske fenomenalt, dette med planeter, romskip osv fungerer veldig bra - ser lekkert ut og flyter perfekt - på min Xbox X. Herlig stemning. Fant en bra planet med mye lett tilgjengelige bygningsressurser i dag - og laget en ganske kul base - som jeg selvsagt kalte Spock Base ?

Tror det blir til å spille dette en stund fremover ?

Lenke til kommentar
MysticoN skrev (57 minutter siden):

Ingen ting er bedre at du har funnet et spill du trives med Spock :) Hvor stort problem føler du at inventar systemet er? 

Jeg er ganske tidlig i spillet og har ikke sett alle muligheter som tilbys når det gjelder lagring av stæsj. Vet at det finnes noen flere muligheter.

Men det ser ut til at man klarer seg sånn noenlunde, hvis man leser seg godt opp om dette og bruker de mulighetene som finnes.

Det er ikke slik jeg ønsker det - men jeg tror jeg skal komme videre uten for store problemer. Jeg får heller kommentere senere etter en del flere timer spilt.

Lenke til kommentar

Lagringsproblemene blir stadig mindre og er nå på et "normalt" nivå med tilsvarende spill - helt ok. Det åpner seg fort muligheter for større plass.

Fantastisk spill som bare blir mer og mer interessant, det er utrolig mye å finne på og gjøre. Passerte 50 timer tidligere i dag, men føler allikevel på at jeg holder på med en tidlig opplæringsdel i spillet enda - lover godt for mange timers fremtidig spilling.

Jeg trives godt med å bare finne en planet og røre rundt der, kan bruke en dag - eller 2 ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...