Gå til innhold

Far Cry 6 tilsynelatende bekreftet i ny lekkasje


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Donkey Kong skrev (4 minutter siden):

"dukket (ethvert spill som utgis i 2020) plutselig opp hos PlayStations digitale nettbutikk. Oppføringen, som siden er slettet (...)"

Seriøst, er det noen son tar disse lekkasjene seriøst lenger som lekkasjer? Det er en del av ordinær praksis når et spill skal markedsføres.

You smart, you loyal.....

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er det flere der ute som ønsker Farcry serien kunne gått tilbake til røttene mot det første FarCry spillet. Der det var variasjon gjennom spillet samt ikke tulle med å ta tårn og frigjøre områder om og om igjen. Samt hele tiden føle spenningen som kommer rundt neste hjørne. Slippe å tenke på AI medspillere. Være en ninja med supervåpen i Karibiske øyer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Frostax83 skrev (17 minutter siden):

Er det bare meg, eller er det flere der ute som ønsker Farcry serien kunne gått tilbake til røttene mot det første FarCry spillet. Der det var variasjon gjennom spillet samt ikke tulle med å ta tårn og frigjøre områder om og om igjen. Samt hele tiden føle spenningen som kommer rundt neste hjørne. Slippe å tenke på AI medspillere. Være en ninja med supervåpen i Karibiske øyer.

Far Cry serien risikerer å bli en parodi av seg selv. Både når det gjelder gameplay og story. De har åpenbart funnet en formel som fungerer bra for dem og som selger bra.

Det er ikke det første coveret med en stormannsgal enehersker som stirrer alvorlig mot kamera for å si det sånn.

Jeg liker imidlertid Giancarlo Esposito veldig godt, så jeg håper jo på det beste her.

Lenke til kommentar

-----

- Det eneste spillet som jeg virkelig likte i denne serien var og fortsatt er "Far Cry Nr.1."...

-----

Det hadde sine bugs og andre svake punkter, men jeg koste/koser meg gløg ihjel med det spillet.

Historien var enkel, men høyst effektiv...

Det satt virkelig følelsene mine i høygir.

Uten å spesifikt gå i detaljer om hvilke følelser det var snakk om.

-----

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Enig i at Far Cry 1 fremdeles er best. Historien var engasjerende (på en 80-talls actionfilm måte), spillet hadde god fremdrift og mye variasjon ved at man både spilte mot mennesker og muterte vesener, og spennende maps/områder.

Far Cry 1 hadde også det som skaper et skikkelig godt skytespill, dvs. en uhyggelig følelse av at noe illevarslende er i vente (dvs. "sense of foreboding"). Half-Life 2, Doom 3 og Doom 2016 hadde også dette, men ikke Doom Eternal og Far Cry 5. De sistnevnte spillene er meget gode, men var ikke full klaff for meg i hvert fall.

Far Cry 5 var en grei spillopplevelse, men det blir for mange åpen verden-klisjeer, via gjentakende handlinger for å oppgradere evner og våpenbruk o.l. Når man har blitt litt eldre, og har full jobb og begrenset med fritid, så føler man at disse spillene ikke respekterer spillerens tid (dvs. mye repeterende fyllstoff som kun strekker ut spilletiden). Savner flere spill som Crysis 1, hvor fokuset var på å skape en best mulig semi-åpen verden med glimrende grafikk, god og aggressiv AI, gameplay som muliggjør varierte og ulike tilnærminger til hvordan man angriper fienden, og ødeleggbare objekter/miljøer(!!!). Noe sier meg at Far Cry 6 kommer til å bli nok et kompetent spill, som er "godt nok", men ikke noe mer.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar
Frostax83 skrev (3 timer siden):

Er det bare meg, eller er det flere der ute som ønsker Farcry serien kunne gått tilbake til røttene mot det første FarCry spillet. Der det var variasjon gjennom spillet samt ikke tulle med å ta tårn og frigjøre områder om og om igjen. Samt hele tiden føle spenningen som kommer rundt neste hjørne. Slippe å tenke på AI medspillere. Være en ninja med supervåpen i Karibiske øyer.

Helt enig med deg. Likte mye bedre tilnærmingen i originalen og Crysie der en hadde stor frihet men fortsatt ble begrenset og ledet en del, og der områdene var mer varierte, interessante  og hadde mye mer innhold. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...