Gå til innhold

FEATURE: Rogalands einaste spelutviklar i sluttspurt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ser at bitHammer i Stavanger har levert inn rekneskapstal for 2019 (ifølgje brreg.no), og dei har nettstaden bithammer.no som nemner at dei har eit team på tre personar. Dei har riktig nok ikkje vore aktive på Facebook på eitt år, men eg veit om mellomstore norske dataspelselskap som heller ikkje alltid postar så mykje på Facebook, så det treng ikkje bety noko. Har artikkelforfattar prøvd å ta kontakt med bitHammer?

Lenke til kommentar

Interessant feature som gir noen gode svar på hvorfor en av de største underholdningsindustriene er svakt representert på Vestlandet og i Norge generelt. Jeg tenker at med gode miljøer for spillutvikling så er sannsynligheten for internasjonale suksesser høyere, hvilket vil gi bedre betingelser for seniorer og dermed sterkere miljøer.

Men hvor skal man begynne? Muligens regionale initiativ? Som nevnt i artikkelen, så har Bergen et OK stort spillmiljø i norsk målestokk med initiativ som dette: https://www.gamer.no/artikler/intervju-starter-nasjonalt-dataspillsenter-i-bergen/457965

Jeg tror det ligger utrolig mye potensiale i denne industrien. Men man må klare å etablere et solid fundament.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Her har eg nok vore litt kjapp på avtrekkaren. Såg berre på driftsinntektene, men ser jo dei har rekneskapsført eit lite underskot. Har ikkje vore i kontakt med Matre eller nokon andre i bitHammer, så mogleg eg må ta ein telefon til dei.

Oppdatering: Har snakka med Matre no. Dei har visst ikkje gjort noko sidan dei kom ut med UFO Hunter i 2016, men dei tenkjer på å gjere noko nytt. Men førebels ingen aktivitet. 

Endret av iR' BR34K
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...