Gå til innhold

Skytespillet Crucible ble lansert i mai – nå går det tilbake til lukket betatesting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Spillutvikling er en utrolig komplisert prosess.. Så forstår til dels at det er fristende å gi ut et produkt før det er ferdig.. Men om man samtidig krever penger av folk så må det være til en viss standard. 

Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (3 timer siden):

Ikke?

På 90-tallet var spill som ikke var ferdig fortapt. I dag kan utviklere skaffe likviditet ved å utgi spill halvferdig og fullføre gjennom patcher.

Jeg lurer på hvorfor man skal begynne å kreve at spillene er 100% feilfrie ved launch nå, når man ikke krevde det tidligere.

Mange av de mer populære spillene har fortsatt feil.

 

Jeg mener det er bedre at de kan fikse et spill om noen oppdager at det er feil ved det, enn at de gir ut et spill og så bare lar det være feil i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen krevde at spill var 100% feilfrie tidligere og ingen krever det nå.

Men tidligere fantes det ikke mulighet til å legge til innhold til spill, foruten utvidelsespakker. Dette medførte at spill måtte være komplette ved lansering, for eksempel med mange kart. Sammenlign antall kart og fraksjoner i Battlefield 1942 og Battlefield V.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...