Gå til innhold

Dette er trolig de første bildene av Dragon Age 4 på neste generasjons konsoller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
48 minutes ago, pakleiven said:

At dere kunne gi Dragon Age: Inquisition 9/10 er et under.

De ga Dragon Age 2 8/10 også. ? Hadde vært et større under om Gamer faktisk hadde gitt velfortjent slakt til en av de mange AAA-kalkunene som kommer ut hvert år. Håper spillerne i det minste har funnet ut at det ikke er noe håp for Bioware lenger, noe den ekstremt labre interessen for denne nyheten heldigvis vitner om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå skal nå ikkje Dragon Age anklages for å komme ut hvert år, 3 spill over 6 år, og 6 år siden siste spill.

Likte 3ern ganske godt personlig, 2ern er eg enig var dårlig.

Har ikkje møkje tillit til Bioware etter Andromeda og Anthem, men følger med og håper på det beste.

Endret av SynT
Lenke til kommentar

Synes nummer 2 var bedre ved 2. Gjennomspilling. Første gangen forventet jeg RPG ala det første, men det var det jo egentlig ikke. 

Håper et 4. Spill er litt mer rpg og litt mindre action. Og vesentlig mindre "mmo" enn nummer 3. 

Personlig favoritt er helt klart Origins, synes det er milevis bedre enn de andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så mye negativitet.. Jeg gleder meg til DA4.

Likte DAO veldig godt. Ikke fan av den stumme hovedkarakteren men storyen er 10/10.

DA2 likte jeg karakteren kjempegodt. Stemmer gjorde karakteren mer levende. Sarcastic Hawke ftw. Spillet ble desverre ganske repetitivt da områdene var de samme igjen og igjen.

Men likte fortsatt spillet, bare ikke like mye som enern.

DAI likte jeg kjempegodt. Karakterene er fantastiske og storyen likte jeg. Spillet ser fantastisk ut, med unntak av håret. Noe BW aldri har vært flinke til.

Noe kjedelig å "farme" ingredienser for å lage våpen og rustninger men og irriterende å ha kunstige begrensninger på antall abilities og spells når man spiller på PC.

Men gleder meg til å se nyheter om DA4 fremover.

Lenke til kommentar
Randalf the Black skrev (11 timer siden):

Så mye negativitet.. Jeg gleder meg til DA4.

Likte DAO veldig godt. Ikke fan av den stumme hovedkarakteren men storyen er 10/10.

DA2 likte jeg karakteren kjempegodt. Stemmer gjorde karakteren mer levende. Sarcastic Hawke ftw. Spillet ble desverre ganske repetitivt da områdene var de samme igjen og igjen.

Men likte fortsatt spillet, bare ikke like mye som enern.

DAI likte jeg kjempegodt. Karakterene er fantastiske og storyen likte jeg. Spillet ser fantastisk ut, med unntak av håret. Noe BW aldri har vært flinke til.

Noe kjedelig å "farme" ingredienser for å lage våpen og rustninger men og irriterende å ha kunstige begrensninger på antall abilities og spells når man spiller på PC.

Men gleder meg til å se nyheter om DA4 fremover.

Litt negativitet er på sin plass! Kanskje i overkant i enkelte innlegg men.

DAO var overlegent best.
Jeg kjøpte DA2 og spillte jo igjennom hele spillet. Det er mer enn hva jeg kan si om mange spill. Så sånn sett er det jo ikke et dårlig spill. Men jeg husket jo hvor godt jeg likte DAO1. Jeg følte meg skuffet, spesielt da jeg holdt det gående med håp om at historien vil ta seg opp. Det gjorde den aldri. At de la inn mye krefter på karakterbygging av hovedpersonen hjelper ikke når selve storyen er dårlig, dessverre.

DA:I er noe bedre igjen, og nok en gang et spill jeg fullførte.
Historien har tatt seg opp en god del. Spesielt Solas fanget min interesse lenge før hemmelighetene om han ble avslørt.
Men det ble veldig repetativt, og mot slutten av spillet var det eneste som holdt meg gående storyen. Men det rundt hadde en del mangler. Repetativ og "shallow" combat, lite givende MMO-quests. Så synes jeg også de gikk glipp av store muligheter med slottet vårt: Mer customization, bortgjemte deler som kan utforkes i det, og ikke minst en "defend your castle" scenario, enten en du spiller selv, eller ihvertfall en cutscene, der alle oppgraderingene og ting du har gjort for slottet hjelper deg å overleve angrepet.
Igjen, sammenliknet med DAO, ble jeg skuffet.

Jeg vil nok kjøpe Dragon Age 4 også. Og bildene som er vist ser lekre og spennende ut!
Men jeg vil ikke forvente noe superbra spill, slik DAO var. Bioware har sluppet for mange middelmådige spill i det siste til det.

Endret av Drogin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...