Gå til innhold

Insomniac oppklarer hva Spider-Man: Miles Morales egentlig er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsåvidt null hype for dette for min del, men jeg har heller ikke mye fartstid i Spider-Man på PS4. Spilte ett par timer, men var så mettet på åpen-verden piss at jeg bare la det fra meg igjen. Så er det noe med superhelt spill..jeg orker ikke å la meg engasjere :p Når det i tillegg er åpen verden....å gud betre meg. Forrige superhelt spill jeg har brukt nevneverdig mye tid på er vel Batman Returns på Sega Master System som barn.

Må væra skada av traumer eller noe, for det spillet var grusomt vanskelig etter det jeg kan huske

Endret av Mala
Lenke til kommentar
GnilreG skrev (På 21.6.2020 den 22.02):

Blir sansynligvis kjøp da spidermann er et av de beste spillene på¨ps4.

 

Altså, selv som ihuga Spider-Man fan siden 80-tallet, og ihuga Playstation fan siden 29 november 1995, så kan jeg rett og slett ikke støtte den påstanden. Ja, det er et av de, om ikke DET, beste Spider-Man-spillet (kun utfordret av SM2 og Shattered Dimensions), og ja det er fantastisk bra spill i seg selv. Men likevel er det ikke i nærheten av å være på topp 10 på PS4 engang. Kanskje det akkurat rekker innenfor topp 20 for min del. For folk flest er det nok ikke i nærheten av det engang. Spillet har rett og slett alt for mange av de samme gamle feilene som samtlige Spider-Man-spill har, nemlig endeløs grinding, delvis tom verden, og alt for stor andel av spillet foregående i trange miljøer. Altså, open-world-spill er til og med min favoritt-"sjanger". Likevel treffer det ikke full pott.

Med det sagt er Miles Morales insta-kjøp, og Spider-Man 2 blir nok fantastisk når det kommer. Men likevel gleder jeg meg mer til f.eks. Cyberpunk.

Lenke til kommentar
Dongos2 skrev (2 timer siden):

1) The Lost Legacy var en DLC og et lite mesterverk i seg selv.

2) Spider-Man: Miles Morales er et eget spill ikke en utvidelse ?

1) Nei, det er et standalone-spill. Det startet utviklingen som en DLC til Uncharted 4, men ble aldri utgitt som DLC.

2) Ja? Er jo nettopp det artikkelen handler om. Uansett er det fint å få klarhet i det at dette ikke er Spider-Man 2, men også samtidig at det ikke er bare noen ekstra oppdrag til det originale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...