Gå til innhold

Sony planlegger en PlayStation 5-presentasjon til neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iki skrev (11 minutter siden):

God of war 5

Spider-Man 2

Horizon zero dawn 2

GT sport 2

The last of us 2

Persona 6

Neste spill fra Kojima.

Sony har så mange gode spill de kan vise frem, eller bare nevne, og konsollen vil selge som bare det.

Enig i at Sony har mye gull opp i ermet, men;

Gran Turismo som franchise er for lengs forbipasserende av Forza

The Last of Us 2 er utviklet for PS4. Mulig det kommer en utgave for PS5, men det er ikke den som selger systemer

Persona-serien er god, men også relativt nisje slik jeg forstår det

Neste Kojima-spill er nok fortsatt flere år unna å vises frem, og ut fra salgstallene til Death Stranding er det heller ikke det som vil flytte konsoller

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Dette blir gøy. :) Føler meg temmelig sulteforet på next-gen nyheter nå. Vi har fått noen smakebiter her og der, men både Sony og MS har holdt mye tilbake denne gangen. 

På denne tidspunktet i PS4 sin hype-syklus hadde Sony allerede vist frem PS4 samt annonsert Killzone, Driveclub, Knack og Infamous.

MS har vært mer åpne angående Series X, men også der er det mange hemmeligheter igjen.

Lenke til kommentar

Ja nå er jeg spent på hvordan du kommer frem til den konklusjonen. Hva du gjør med kontrollene dine som fører til drifting skjønner jeg ikke. Har du prøvd å resette kontrollen via den bitte lille reset knappen?

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
metalheart666 skrev (1 time siden):

Meh.. Sony har gjort en elendig jobb med promoteringen av Ps5 så langt.. En tech demo er ikke så mye å skryte av.

 

Omtrent like mye å skryte av som Xbox sin "gameplay"...

 

Konsollene kommer ikke ut før til slutten av året, altså 5-6 måneder fra nå av.

Sony har god tid til å vise frem hvorfor du bør kjøpe deres konsoll innen den tid, og nå skal de faktisk vise noe på torsdag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...