Gå til innhold

Se en omfattende demonstrasjon av Ghost of Tsushima


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er langt under middels. OK grafikk men langt i fra hva den første traileren ga inntrykk av, combaten ser bare totalt søppel ut og den store åpne verdenen gir bare inntrykk av at den er tom og kjedelig.

Musikken er vel eneste høydepunkt her.

Lenke til kommentar
XtaZ skrev (27 minutter siden):

Dette er langt under middels. OK grafikk men langt i fra hva den første traileren ga inntrykk av, combaten ser bare totalt søppel ut og den store åpne verdenen gir bare inntrykk av at den er tom og kjedelig.

Musikken er vel eneste høydepunkt her.

Dette jeg satt igjen med også faktisk. 

Lenke til kommentar

Kampsystemet bekymrer meg veldig. Det ser altfor lett ut. Aner ikke hvor god spilleren her var men, håper faktisk fiendene faktisk gjør motstand. Og på stealth gameplayet så var det button prompts stort sett.

Resten så knallbra ut og "nextgen" visuelt sett. Men hvis kampsystemet ikke er bra så faller hele spillet gjennom for min del.

Lenke til kommentar
Andreas247 skrev (34 minutter siden):

Spillet ser morsomt ut, men grafisk ser det nesten ut some early-gen PS4.

Hvilke spill er det?

Grafikken som vises her ser da ut som noe lignende Horizon eller gow, iallefall langt bedre enn for eksempel red dead of the Witcher.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette synes jeg så flott ut, men det er vel alltid et dilemma om de skal «dø» under demoen kun for å vise at spillet er vanskelig eller ikke. 

Dark Souls ser heller ikke vanskelig ut om man ser på «gameplay» gjennom YouTube eller Twitch, men er en god utfordring om man er ny i serien og ikke erfaren. 
 

Synes selv kamp systemet kan virke interessant om det fokuserer på reflekser og taktikk mer enn kun å trykke vilt for å drepe alt, vi får se.

Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (7 timer siden):

Du har kanskje Xbox?

Altså, jeg har vært Playstation-fan siden 29. september 1995 (og har eid 14 forskjellige PS-maskiner), og jeg må likevel slenge meg på bølgen om at dette rett og slett var labert. Det er ekstremt klisjefylt mtp gjøremål og combaten ser miserabelt kjedelig ut. Miljøene ser tomme (men vakre) ut. Utover dette er grafikken helt akseptabel.

Som en annen sa her, så er det kun en knallgod historie som kan gjøre dette verdt en titt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt dette har jeg gjort mange ganger før, og gjør forsåvidt idag også i flere spill.

Verden så litt kjedelig ut, og mye løping. Mulig noe er slått av for å ikke spoile for mye. Er det en god historie? Slike singleplayers er avhengig av det (ref AC). Grafikk og fighting alene kan ikke holde meg i stolen i 40 timer.

Når var ikke grafikken her noe utenom det vanlige, samtidig er ikke den en dealbreaker. Mer om det blir kjedelig.

Husker når LA Noir kom. Der var det mye nytt og spennende og god grafikk. Problemet var at det var kjedelig.

 

Lenke til kommentar
Dinsdale skrev (6 minutter siden):

Alt dette har jeg gjort mange ganger før, og gjør forsåvidt idag også i flere spill.

Verden så litt kjedelig ut, og mye løping. Mulig noe er slått av for å ikke spoile for mye. Er det en god historie? Slike singleplayers er avhengig av det (ref AC). Grafikk og fighting alene kan ikke holde meg i stolen i 40 timer.

Når var ikke grafikken her noe utenom det vanlige, samtidig er ikke den en dealbreaker. Mer om det blir kjedelig.

Husker når LA Noir kom. Der var det mye nytt og spennende og god grafikk. Problemet var at det var kjedelig.

 

Alt er kjedelig når det kommer til et stykke :)

 

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke vært sånn super hyped på dette spillet så langt. Synes ikke vi har sett noe særlig fra spillet i det hele tatt og jeg prøver å begrense hypen for spill hvor jeg vet så alt for lite så slipper man å bli skuffet hele tiden.

Det lille vi hadde sett har jo gjort meg nysgjerrig og interessert, jeg elsker denne formen for Japansk setting. Men kan jo ikke fri meg helt ifra følelsen av at jeg har blitt en smule mettet etter Sekiro, Nioh osv.. Merkelig hvordan spillmedie går såpass i sykluser at når man først skal få ett AAA-spill satt i Japan så skal man plutselig få flere på rappen i samme periode.

Men jeg klager ikke, det er en stil og en epoke som fenger meg veldig lett.

For meg så fremsto det litt merkelig at folk virket å være såpass hyped når vi knapt hadde sett noe annet enn litt in-engine cinematics osv.. Før denne "State of Play" så hadde vi jo egentlig sett helt minimalt og vi visste relativt lite om spillet? Og Sucker Punch er ikke et studio jeg forventer allverdens av. De har ingen spill i sin historikk som har vært kjempespill, de har for det meste stått for nokså generiske og litt "over-the-top" open-world spill.

 

Jeg satt pris på å få se langt mer av spillet. Sitter jo nå med en langt bedre forståelse for hva dette faktisk er enn jeg gjorde før, og det er et konsept jeg i utgangspunktet er veldig interessert i. Men personlig så synes jeg det som ble vist frem var mer eller mindre akkurat det jeg forventet av et Sucker Punch spill. Det fremsto for meg som nok et generisk open-world bare at nå er det satt i Japan. Altså det trekker for all del opp, men det var ytterst lite av det som ble vist som fikk meg hyped for spillet. Det ser ut som nok et open-world spill det kan være gøy å leke seg i men Samurai combat ble jeg ikke helt klok på og er ikke helt overbevist om, Ghost combat så bedre ut men det minnet jo veldig om tidligere Sucker Punch spill hvor det hele fremstår litt overfladisk, det mangler liksom den siste lille finpussen. Det virker også som det visuelle har falt endel fra det vi har sett tidligere. Det en flott tidsepoke som byr på mye deilig rent visuelt, men sånn rent grafisk så virker det som ting har tatt flere steg tilbake sammenlignet med lille som har blitt vist fra spillet tidligere.

Avventer lansering og anmeldelser. Men jeg har gått fra å føle at jeg vet alt for lite om spillet til å bli hyped, til å nå egentlig ikke forvente stort mer enn enda et nokså generisk open-world spill fra Sucker Punch.

Lenke til kommentar
Walkyrje skrev (1 time siden):

Alt er kjedelig når det kommer til et stykke :)

 

Nja. Har kost meg gjennom flere AC og Naughty Dog-spill. Samtidig ser jeg helt klart poenget ditt. Å holde motet oppe i 40 timer er hardt, og derfor mener jeg at SP-spill ikke trenger å være så lange.

Lenke til kommentar
RamGuy skrev (3 timer siden):

Og Sucker Punch er ikke et studio jeg forventer allverdens av. De har ingen spill i sin historikk som har vært kjempespill, de har for det meste stått for nokså generiske og litt "over-the-top" open-world spill.

Altså, jeg er enig i kritikken din av dette spillet og av forventningene folk har hatt, men nå er du ute på jordet her. Sucker Punch har noen voldsomt solide spill under beltet. Alle Infamous-spillene er meget gode. Om du bare såvidt har testet dem skjønner jeg ditt ståsted, men disse spillene er både dypere og mer varierte enn lignende spill, og historien er faktisk usedvanlig god. Og før dette hadde de Sly-serien, som også er merkverdig gode (og uvanlige) plattformspill. Og disse har faktisk tålt tidens tann meget godt. Smaken er som baken, joda, men din kritikk av disse spillene bærer preg av at du ikke har spilt dem mer enn 30 minutter.

Den gode CVen til tross, så har jeg fortsatt ikke særlig tro på Ghost of Tsushima.

Lenke til kommentar
Dinsdale skrev (1 time siden):

Nja. Har kost meg gjennom flere AC og Naughty Dog-spill. Samtidig ser jeg helt klart poenget ditt. Å holde motet oppe i 40 timer er hardt, og derfor mener jeg at SP-spill ikke trenger å være så lange.

Er faktisk enig med deg. Assassin creed odyssey runda jeg aldri. Ble for langdrøyt. Witcher 3 klarte jeg og runde main story på, men ikke den siste dlc,. Utrolig nok klarte jeg og runde Red dead 2 men der var story,en såpass bra. Naughty Dog spilla er jo bare bra. Er heldigvis ikke for lange heller til nå i alle fall. 

Lenke til kommentar

Jeg synes kamp biten virker ganske kult. Men etter å ha spilt spill som Red Dead Redemption 2, Assassin's Creed Odyssey og Days Gone så har jeg blitt veldig bortskjemt... For det her så noe tynt ut når det kommer til det visuelle.  

Ser dem fleste er i ekstase på fks Twitter men jeg mistenker mye fanboys og dem som er stor fan av samurai/ninja og settingen som er starstruck. Men jeg ender nok opp med spillet, men tviler det blir på lansering. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...