Gå til innhold

Smart Delivery vil la deg oppgradere spill gratis til Xbox Series X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WTF?! :O

Kjøper jeg et spill på One X hadde jeg forventet at det uansett hadde funket på X series??

Dette var skuffende! Jeg vet dem har bekreftet dette på PS4 at 100 spill vil være klare til å fungere på PS5 på dag 1, og alt annet følger på i etterkant, uten at skal koste en krone ekstra.

Dette hørtes jo helt kørka ut!

Lenke til kommentar
17 minutes ago, Baldini said:

WTF?! ?

Kjøper jeg et spill på One X hadde jeg forventet at det uansett hadde funket på X series??

Dette var skuffende! Jeg vet dem har bekreftet dette på PS4 at 100 spill vil være klare til å fungere på PS5 på dag 1, og alt annet følger på i etterkant, uten at skal koste en krone ekstra.

Dette hørtes jo helt kørka ut!

Ettersom jeg forstår så kan du spille spillene du har kjøpt på One x på series x, men da ikke i oppgradert/oppusset versjon. Så lenge det ikke er med i dette programmet da.

Lenke til kommentar

Well that escalated quickly. Selv om jeg må si meg enig at jeg ikke skjønner hvordan du(Baldini) klarte bomme så kraftig på hva som sto i teksten ?

Som nevnt av gærningen over, så er det her snakk om å slippe å kjøpe spill på nytt for å få de oppgraderte utgavene etterhvert som de kommer. Original spillet vil uansett funke. 

MS har jo de 2 siste generasjonene vært vesentlig bedre enn Sony på tilbakekompabilitet. Ikke noe tyder på at det skal forandre seg helt enda. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...