Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i mai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste Maneater denne måneden som virker som ett spill jeg kanskje ville hadd det gøy med en liten stund, men det ser ut som ett spill jeg heller ville ønsket å teste via Game Pass enn å bruke penger på.

April ble en relativt bra måned for spill, fikk RE3 remake som selv om litt kort er veldig artig å frese gjennom igjen. Streets Of Rage 4 kom nettopp ut 30 april( tilgjengelig på game pass ), i tillegg til PC/Xbox One versjonen av Modern Warfare 2 remastered. Neste spill jeg nå gleder meg til er Cyberpunk 2077.

Lenke til kommentar

Må si jeg var skeptisk til Minecraft dungeons, men etter å ha sett gameplay av det så må jeg innrømme at det ser mer ut som Diablo 2 enn Diablo 3 gjorde...

Spent på å se om det er enda mer spennende innhold i det, utenom det som allerede er vist frem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

-----

"Spelet blir skildra som eit «chill-out»-spel utan noko fokus på krig og konflikt, noko som høyrest forlokkande ut, sjølv om ein og anna rom-kval kanskje dukkar opp for å ete planeten du bur på."

-----

- Sammenligner man "The Settlers"-serien med "Anno"-serien så er sistnevnte langt mer chill sådan.

Selv om ikke ett og annet mission undertrykklelig sier "Ta knekken på motstanderen(e)". så er de minst like chill som dette spille du sammenligner med(..., særlig de første spillene i serien).

-----

Ett og annet utbrudd fra en vulkan er eksistensiellt sett det samme som den hvalen du nevner.

Og et annet særtrekk med alle "Civ/City-bygge"-spill er at dårlig resource management kan føre til en slags konflikt i større eller mindre grad.

-----

Når det kommer til "The Settlers"-serien så er også disse spillene nokså chill i utgangspunktet.

Forskjellen til sammenlignet med det to andre nevnte her så er man pent nødt til å bane seg vei gjennom en eller flere motstandere for å nå portalen per level, med untak av de aller første levelene der man bare må finne portalen uten hindring.

Dog det gjelder spillene "1 til 4 + 10th anniversary".

Etter det så er det praktisk talt "mei dem ned og få dem av veien", men da er ikke det aller siste spillet tatt med i regningen.

Etter som at det faktisk skal tilbake til sine røtter igjen, om jeg da har hørt og forstått det riktig.

-----

Må alikevel sjekk ut spillet "Before We Leave" mer, ja...

-----

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...