Gå til innhold

Det neste Assassin's Creed-spillet heter Assassin's Creed: Valhalla


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
barezell skrev (47 minutter siden):

Kul setting, men har skjønt at kvalitet over kvantitet mon tro? Hadde vel også vært lurt å droppe animus surret. Et spill som hadde trengt en reboot er assassins creed.

Animus funker, men kunne fint ha gjort det om til video snutter, istadenfor å presse spelaren til å gå att og fram unødvendig. Ellers har AC blitt "rebooted" i dei siste to installasjoner.. Origins som kanskje rett bak Black Flag, er den mest fornøyelige serien å utforske, og Odyssey som har kanskje det mest fornøyelige combat systemet ilag med leveling, utstyr og skill tre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Iki said:

Nå er vel ikke vikingtiden kjent for så mange høye hus akkurat?

En av hoveddelene ved assassin's creed spillene er vel klatringen og hoppingen fra tårn.

Regner med at dette blir mer som black flag, men med enda færre byer?

Hehe, akkurat det som slo meg også. Kanskje blir det plyndringsraid på de britiske øyer og større bygninger der?

Blir moro å se traileren og hva vi kan forvente av miljø. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (1 time siden):

Animus funker, men kunne fint ha gjort det om til video snutter, istadenfor å presse spelaren til å gå att og fram unødvendig. Ellers har AC blitt "rebooted" i dei siste to installasjoner.. Origins som kanskje rett bak Black Flag, er den mest fornøyelige serien å utforske, og Odyssey som har kanskje det mest fornøyelige combat systemet ilag med leveling, utstyr og skill tre...

jau, liker absolutt rpg veien de har gått. Når jeg skrev reboot mente jeg mest story. 

Lenke til kommentar
Erlho skrev (11 minutter siden):

Kanskje det blir mer klatring i terreng? F.eks høye fjell med offersteder, skatter eller små hus.

Det blir spennende å se hvordan de løser dette, men det ser mer ut som hovedpersonen blir mindre assassin, og mer en typisk kriger.

Tipper vi får noe lignende black flag, bare med RPG delene fra de nyere spillene i serien.

Lenke til kommentar
barezell skrev (23 timer siden):

jau, liker absolutt rpg veien de har gått. Når jeg skrev reboot mente jeg mest story. 

Da dei virkelig burde gjere er å integrere animasjons videoer i sekvenser der "speling" ikkje høyre heime.. Våkne opp i animus, for å gå til ein karakter som står 10m vekke, for så å sjå dei karakterene være lite engasjerende i ein samtale, for så å gå 10m tilbake til animus og trykke seg inn i verdenen igjen, er lite engasjerende.. Totalt unødvendig sekvens.. Hadde dei heller CGI ein animasjons sekvens, som var engasjerende, hadde dei laget eit mykje bedre spel... Historien hadde blitt meir sømlaus, og ein hadde fått spelt i verdenen som er gøy å spele i..

Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (5 minutter siden):

Da dei virkelig burde gjere er å integrere animasjons videoer i sekvenser der "speling" ikkje høyre heime.. Våkne opp i animus, for å gå til ein karakter som står 10m vekke, for så å sjå dei karakterene være lite engasjerende i ein samtale, for så å gå 10m tilbake til animus og trykke seg inn i verdenen igjen, er lite engasjerende.. Totalt unødvendig sekvens.. Hadde dei heller CGI ein animasjons sekvens, som var engasjerende, hadde dei laget eit mykje bedre spel... Historien hadde blitt meir sømlaus, og ein hadde fått spelt i verdenen som er gøy å spele i..

joda, om de absolutt skal ha med animus så er jeg enig. Men imo er serien så langt vekk fra de originale tankene uansett. Hele animus burde vært scrappet og rett og slett bare laget RPG spill i forskjellige historiske settinger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...