Gå til innhold

– Rockstar har tatt steg for å bedre arbeidsforholdene for sine ansatte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper de tar seg god tid med GTA6 å lager en mye større åpen verden enn GTA5. Trenger ikke å ha en altfor lang story modus bare den er helt grei. Kommer til å bruke mesteparten av tiden senere på GTA Online uansett og da vil det være greit å ha en større verden enn GTA5 å farte rundt i og da større muligheter for Rockstar å komme med nye ting i senere tid uten at spillet vil føles så smått for fort.

Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster skrev (10 timer siden):

Håper de tar seg god tid med GTA6 å lager en mye større åpen verden enn GTA5. Trenger ikke å ha en altfor lang story modus bare den er helt grei. Kommer til å bruke mesteparten av tiden senere på GTA Online uansett og da vil det være greit å ha en større verden enn GTA5 å farte rundt i og da større muligheter for Rockstar å komme med nye ting i senere tid uten at spillet vil føles så smått for fort.

Nå var det vel ikke størrelsen på selve verden som var problemet med gta5? Det var jo bare å gi opp å spille til slutt pga all hackingen.. Nei, dette gir ikke jeg en sjanse til, altså Rockstar.

Lenke til kommentar

Nå er jeg totalt uenig med deg på et punkt. Ja jeg vil ha en stor verden, men for meg så er det story mode som er viktig. Det er det jeg alltid har kost meg med i gta universet. Å kjøre rundt med diverse aktiviteter bryr meg lite. Jeg er redd for at dette "oppstrammingen" av arebeidsmiljøet vil føre til at vi får mindre spill og dårligere kvalitet. De har laget utrolige kvalitets spill som rdr1, rdr2,san andreas og gta5.. kan hende at noe av den kvaliteten renner bort når alle skal gjøre slik de føler for å ha flexi-tid osv.

Lenke til kommentar

gjør man en dårligere jobb hvis arbeidsgiveren behandler folk bedre og er mer fleksible, er det det du mener x prez nixxon? for dette stemmer ikke hvordan vi har det her på jobben, folk blir mer motivert og gjør kvalitetsjobb når de blir behandlet bra og rettferdig pluss folk forblir i stillingen sin lengre og ikke forlater selvskapet så fort de finner bedre jobb. det er viktig å behandle folk bra og rettferding slik at det blir en god arbeidsmiljø hvor folk trives og kommer på jobben med positivitet, dette er  vinn vinn for alle som jobber i samme arbedismiljø. 

Endret av ex-jordbærplukkeren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...