Gå til innhold

Crysis-teamet gir lyd fra seg for første gang på flere år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe det blir noe bra dem lager. Crysis 1 er noe jeg koser meg med fortsatt fra tid til annen. Og samme med Warhead, men i noe mindre grad grunnet en ganske kort og for hektisk (og ikke i nærheten av like fri / åpen) kampanje.

Crysis 2 var en konsoll-katastrofe for alt jeg bryr meg - rundet kampanjen 1 gang og ikke rørt det siden.

Mye det samme med Crysis 3 - det løste de fleste av problemene med Crysis 2, men ikke alle. Crysis 3 hadde også en god del problemet med bugs (som om ikke Crysis 1 også hadde det...), og var fortsatt mye mer lineær enn Crysis 1. Pluss at buen var så overdreven at det ødela mesteparten av moroa. Også et spill jeg rundet 1 gang og så ikke spillt det siden.

Lenke til kommentar

Spennende! Sykt at det er 13år siden Crysis 1. Det ser jo bedre ut enn dagens lanserte spill.

Ser jo milevis bedre ut en COD Warzone, Apex og med mye større omgivelser. Vært en drøm med en battle royale på en så stor øy f.eks.

Endret av Avean
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Avean skrev (17 minutter siden):

Spennende! Sykt at det er 13år siden Crysis 1. Det ser jo bedre ut enn dagens lanserte spill.

Ser jo milevis bedre ut en COD Warzone, Apex og med mye større omgivelser. Vært en drøm med en battle royale på en så stor øy f.eks.

Crysis 1&2 er kjent for å kun støtte 2 kjerner, så du merker det i spille, selv om du har GTX 2080 TI vil du neppe klare 166 FPS eller i nærheten av de i praksis omtrent uansett maskinvare.

Annet ting crysis støtter SLI dårlig, er kun 32 bits, støtter ikke DX 12.1 eller vulcan etc.

Så spillmotoren er ganske utdatert.

Lenke til kommentar
ex-jordbærplukkeren skrev (4 timer siden):

spillene til disse folkene er mer som techdemo enn spill, crysis warhead lagger fortsatt med rtx2060

...Og ironisk nok, så er Warhead bedre optimalisert enn Crysis 1.

Det ser fortsatt pent ut da.
https://1drv.ms/u/s!AuFMZD__7mN2khKixjquBeZYgBTv?e=8lUvty
Og jeg her er jeg på rundt Medium grafikkinnstillinger. Jeg prøvde alt på maks (GTX 1080, i7 9700K) @ 7680x1440 og da fikk jeg ~15 FPS på de mest intense stedene.

Men du har rett, Crysis 1 var aldri ment å være et spill - det skulle kun være en tech demo, som du sier.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (19 timer siden):

Crysis som Far Cry ble ødelagt av romvesener/monstere.

Måtte lese den setningen et par ganger før jeg skjønte hva du mente. Trodde først du mente at Crysis hadde romvesener / monstre, men ikke Far Cry. "Crysis, (akkurat) som Far Cry, ble ødelagt av romvesener/monstere."

Men ja, da jeg kom over det første monsteret i Far Cry så mentalt stemplet jeg spillet som Resident Evil på stedet, og det var ikke hva jeg ønsket å gjøre.

Og jeg er helt enid med Crysis også - helt ærlig, det spillet er artig helt frem til slutten av kartet "Awakening" (hvor man skal komme seg inn en gruveinngang og finne General Kyong). Etter det er det bare romvesenere å finne - "Ceph" - og her gjør faktisk Warhead en mye bedre jobb.

Selv på siste kartet - "All the Fury" - så er det masse Koreanere, inkludert nano suit soldater. Bare synd kartet er så forutsigbart og veldig enkelt når man vet hvordan man skal gjøre det.

 

Hvis noen ønsker en custom Delta vanskelighetsgrad til Crysis / Crysis Warhead, så har jeg lagd en. Ikke noe overdrevent, men jeg har endret .cfg-filen for Delta til å være mye vanskeligere og vil kreve mye mer planlegging (og mye mer quick save / quick load).

Send meg en PM hvis noen er interessert i en kopi av filen og detaljer hvis det ønskes.

P. S.
#not_biased
Den tok meg lang tid å lage og teste, så den kan anbefales. ;)

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...