Gå til innhold

The Last of Us Part II er utsatt på ubestemt tid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De hadde nok kommet til å utsatt det uansett. Er bare glad de tar seg tid til å gjøre det mer ferdig før release uansett. Kjøper nesten aldri noe helt nytt ved release lengre fordi jeg ikke gidder å være betatester i nærmere et halvt år. Er jo greit å se om det kommer microtransaksjoner og annet uønsket funksjonalitet patchet inn også.

Lenke til kommentar
vidor skrev (17 minutter siden):

De hadde nok kommet til å utsatt det uansett. Er bare glad de tar seg tid til å gjøre det mer ferdig før release uansett. Kjøper nesten aldri noe helt nytt ved release lengre fordi jeg ikke gidder å være betatester i nærmere et halvt år. Er jo greit å se om det kommer microtransaksjoner og annet uønsket funksjonalitet patchet inn også.

Det tror jeg ikke de hadde gjort om ikke for denne krisen. Du kan høre game director Neil Druckmann selv si at de ikke kan utsette spillet mer et eller annet sted jeg ikke husker eksakt her: https://www.youtube.com/watch?v=-Y77sEGZbBw&ab_channel=RETROREPLAY . Dette er nok et rent logistikkmessig problem, jeg tror de hadde blitt ferdig på den tiden de har igjen med spillet. Kjipt er det uansett. Men jeg gleder meg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det ryktes at ambisjonene er såpass høye at de har en gjennomtrekk av medarbeidere/utviklere på rundt 70% totalt siden starten fordi folk blir utbrent eller lei. Det å hente inn juniorfolk sent i et komplisert prosjekt krever mye og det er temmelig vanlig med vesentlige forsinkelser da fordi ting går vesentlig tregere. Klart de har en god motor å lene seg på, men tipper de har lagt ganske mye i å videreutvikle denne i tillegg til alt det artistiske innholdet som er på perfeksjonisme nivå i forhold til hva de kan skvise ut av en PS4. Når Covid-19 kommer i tillegg vil dette nok påvirke mye da dem har en veldig flat struktur basert på mye uformelle og effektive arbeidsmetoder med temmelig kort vei mellom alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...