Gå til innhold

Slik er den nye Battle Royale-modusen til Call of Duty: Modern Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk, vi som eiger spillet får ikkje laste ner Warzone uten å laste ner heile spillet. Sjeldent eg ser utviklere straffe folk som har betalt for spillet, men activision er ein annen rase.

Free version: 80 gb

Paid Version: 183 gb

Så da blir det nok å stå over dette, da eg har ingen intensjon om å slette hverken Doom eller Diabotical til fordel for Warzone.

Lenke til kommentar
3 hours ago, Noiz said:

Fantastisk, vi som eiger spillet får ikkje laste ner Warzone uten å laste ner heile spillet. Sjeldent eg ser utviklere straffe folk som har betalt for spillet, men activision er ein annen rase.

Free version: 80 gb

Paid Version: 183 gb

Så da blir det nok å stå over dette, da eg har ingen intensjon om å slette hverken Doom eller Diabotical til fordel for Warzone.

Dette stemmer desverre for Battle.net :(

På konsoll har folket mulighet for å ikke ha SP, CP og MP DLC installert selv om de har fullversjonen. Der (konsoll) kan DLC fjernes og lastes ned igjen om/når det ønskes, f.eks kan Tittel og MP være installert uten CP og SP om kun MP og WZ er av interesse.

Lenke til kommentar

Hva gjør jeg når jeg får "directx encountered an unrecoverable error" da? Aldri spilt cod før og skulle teste dette nye vidunderet i går.

Men det krasjer jo før jeg kommer på hovedmenyen.. Maser om at jeg må oppdatere grafikk driveren hver forbanna gang jeg starter, men den er jo av nyeste sort.. Win10 er oppdatert..

Prøvd å googla men blir ikke helt klok.

 

Lenke til kommentar

Modern Warfare er fortsatt ett teknisk ustabilt helvete her, men fikk noen runder i går og jeg er så langt positivt til dette. Noen stilige vrier de har lagt inn :) Blir nok enda mer morro når jeg får satt meg ned med noen bekjente, om vi får spillet til å kjøre stabilt på alle maskinene selvsagt. 

Jeg fatter dog ikke hvordan folk kan si at dette spillet er veldig pent, det er blurry som faen og reshade er ett must for min del.  Ganske elendig AA-teknikk i dette spillet her tydeligvis. 

Spillet fungerte dønn stabilt uken etter det ble lansert her, men eliminerte det fra SSD ettersom det var helt elendig. Nå er det bingo med kræsj til desktop uten noen feilmelding. Har prøvd å sette applikasjonprioritet til normal, noe som ble anbefalt. 

Får lese meg opp litt mer i dag og se om det er noen lure triks for å få dette dritet her til å kjøre. 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...