Gå til innhold

Slik skal Diablo IV endre kontrollsystemet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er forsiktig optimistisk for Diablo 4.

Forestiller meg ikke det er mange igjen fra Condor som jobber på dette, og de store oppsigelsene i 2019 kan lede til slurv og gjentakelse av gamle tabber, men Blizzard rettet opp mye av det irriterende i D3 i etterkant. Også, Ideen om å gå for en shared open world for D4 kan enten bli på bekostning av riktig "følelse" på spillet eller bli en fantastisk opplevelse ala Dark Souls og Journey. Umulig å si på forhånd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gleder meg til Diablo 4. Spillte Diablo 3 men det var uten å vite noe som helst om spillserien og ble også båret gjennom en del ting så jeg ble "OP". Derfor gav spillet meg svært lite, det ble bare å trykke på diverse knapper random for å komme seg videre. Det skal endres med Diablo 4. Det skal nytes og læres fra begynnelsen.

Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (5 timer siden):

"Skal slippes til PS4 og XboxOne",

,

Kvifor ikkje til PS5 og Xbox X? Vil det sei at spelet kjem før lanseringen av next gen?

Det kan se ut som at det kommer til nåværende generasjon først  men tipper at det også vil komme til nextgen rett etter, og da håper da at det blir gratis for oss som allerede har kjøpt det. Tipper vi får vite mer om det når det kan fårhåndsbestilles.

Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (14 timer siden):

"Skal slippes til PS4 og XboxOne",

,

Kvifor ikkje til PS5 og Xbox X? Vil det sei at spelet kjem før lanseringen av next gen?

Det hender spill til next-gen ikke blir meldt før siste lita fordi det ellers vil påvirke hvor mange som forhåndsbestiller og kjøper til current-gen.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...