Gå til innhold

En spillbar versjon av StarCraft: Ghost dukket plutselig opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gøy å se litt av hva det kunne ha vært. Dog like trist at et siste prosjektet og ikke ble noe av. Hadde i utgangspunktet vært interessert i ett spill fra starcraft-universet som ikke var ett RTS spill. Når det er sagt, så frykter jeg litt for Blizzard og deres fremtid med Activision ved spakene. Mobilspill, remakes, og rinse-and-repeat er ikke min favorit. Sant noe av dette -kan- være bra. Men jeg tviler basert på det jeg har sett fra Activisions visjoner så langt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blizzard har ingen spennende spill på vei, og tviler på det kommer noe i den nærmeste fremtid. Hadde di kjørt igang med dette prosjektet igjen hadde det vært veldig spennende, men er jo single player med minimale muligheter for å melke inn penger, så da er det vell ikkje så spennende for Activision. Eneste måten å tjene penger på singleplayer er jo å laget et skikkelig bra spill.

Lenke til kommentar
19 hours ago, bubba477 said:

De hadde et gears of war aktig og et battlefield aktig spill satt i Starcraft universet under utvikling. Så bestemte de seg for at alle skulle lage Diablo 4...

Ser for meg at de vil lage noe safe i den situasjonen de er i nå, noe som de vet kommer til å appellere til gamle fans. Diablo 4 ser ut som en remaster av Diablo 2 enn så lenge, og det er jo "the holy grail" for mange Blizzard-fans. Kanskje FPS-fans klarer seg fint med OW og etterhvert OW2, mens de som ikke syntes at det universet eller gameplay er noe for dem får noe å drive med de også, spesielt etter å ha blitt grovt fornærmet av Diablo:Immortal . 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...