Gå til innhold

Slik skal CS:GO gjøre livet vanskeligere for spillere som trakasserer andre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valve hadde rydda mykje opp i dette før dei innførte free2play modusen i CS:GO. Prime matchmaking, når det fortsatt medførte at du kun fikk ein gyldig konto uten å begynde og kjøpe kontantkort på si, fjerna mangen av smurfane og greiferne. Plutselig kunne man spele på det nivået man var på uten å møte idioter i 2-3 av 4 kamper. Desverre gav Valve alle kontoer som var kjøpt før spelet blei free2play prime status so no er vi tilbake til det samme skitet som vi hadde før. Denne endringa her er i so måte helt idiotisk då den ikkje fikser det større problemet og berre adresserer folk som er verbalt irriterande. Mennesker du alt har funksjonalitet for å mute uansett.

Lenke til kommentar
-Shroom-Dustifier skrev (På 11.2.2020 den 3.59):

Føler dette potensielt kan bli misbrukt? Nå har ikke jeg spilt CS:GO på evigheter men kan man ikke bare mute enkeltpersoner? Er ikke det en mye enklere løsning enn ett komplisert system som muligens kan brukes feil?

Du har helt rett. System som dette er veldig lett å misbruke.

Jeg har opplevd det i Overwatch som hadde et lignende rapport system. Jeg hadde voice comms skrudd av og ble likevel gitt en mute straff på et tidspunkt fordi jeg spillte Widowmaker ofte, og tydeligvis drev folk å rapporterte den helten uten å nevne det i chatten.

Jeg har også hørt om folk som har lignende problemer i WoW. Så fort man tar mennesker ut av bestemmelser og automatiserer det så er det mye rart som kan skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...