Gå til innhold

Guerrilla Games-sjefen tar over hele Sonys spillavdeling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Siste avsnitt så skriver dere "Guerilla Games er mest for som skytespillserie Killzone", jeg tror dere mener "Guerilla Games er mest kjent for som skytespillserie Killzone".

 

Skriveleif for the win. :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Siste avsnitt så skriver dere "Guerilla Games er mest for som skytespillserie Killzone", jeg tror dere mener "Guerilla Games er mest kjent for som skytespillserie Killzone".

 

Skriveleif for the win. :)

 

Jeg tror du mener "Guerilla Games er mest kjent for spill som skytespillserien Killzone" eller kanskje "Guerilla Games er mest kjent for skytespillserien Killzone"? Og muligens "I siste avsnitt skriver dere"... 

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg tror du mener "Guerilla Games er mest kjent for spill som skytespillserien Killzone" eller kanskje "Guerilla Games er mest kjent for skytespillserien Killzone"? Og muligens "I siste avsnitt skriver dere"... 

 

:)

 

Um, okei. :p

Lenke til kommentar

Guerrilla games er mest kjent for Horizon Zero Dawn tbh.

 

Det er ikke en kjeft som har snakket om Killzone på hundre år fordi hele serien var møkk.

 

Viser seg å være svært mange som liker killzone, inkludert digital foundry, som brukte det i sammenligningen med death stranding nå nettopp.

Lenke til kommentar

 

Guerrilla games er mest kjent for Horizon Zero Dawn tbh.

 

Det er ikke en kjeft som har snakket om Killzone på hundre år fordi hele serien var møkk.

 

Viser seg å være svært mange som liker killzone, inkludert digital foundry, som brukte det i sammenligningen med death stranding nå nettopp.

Hvis Death Stranding kan sammenlignes med Killzone er det en god grunn til å unngå det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...