Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Ulikt alt annet du noensinne har spilt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grusomt grusom grusomt. En kjedelig film kan man kalle dette der man skal levere pakker ved å gå og bære de rundt..

 

Det å gå fra A til B er et spillkonsept som finnes i nesten alle spill som noengang har blitt laget. Et spill må ha et mål for å drive historien fremover. Det er ikke hva som er grunnen til at spilleren går fra A til B som er viktig men heller alt som skjer mellom punkt A og punkt B. Det er mye spennende som kan skje i løpet av tiden hvor pakken leveres fra A til B.

Endret av Cyberfictional
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Grusomt grusom grusomt. En kjedelig film kan man kalle dette der man skal levere pakker ved å gå og bære de rundt..

 

Selv syns jeg det er tipp topp at det kommer noe nytt, som kanskje inneholder noe nytt. Er såååå trist når det kommer nytt Assassins Creed og Far Cry. Det er jo bare identiske kopier av forrige spill, bare med nye teksturer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Grusomt grusom grusomt. En kjedelig film kan man kalle dette der man skal levere pakker ved å gå og bære de rundt..

 

Selv syns jeg det er tipp topp at det kommer noe nytt, som kanskje inneholder noe nytt. Er såååå trist når det kommer nytt Assassins Creed og Far Cry. Det er jo bare identiske kopier av forrige spill, bare med nye teksturer.

This!

Lenke til kommentar

 

Grusomt grusom grusomt. En kjedelig film kan man kalle dette der man skal levere pakker ved å gå og bære de rundt..

 

Du får heller glede deg til neste Call of Duty :)

Butthurt?

Modern warfare kom akkurat ut så litt tidlig å glede seg til neste. Koser meg med det jeg, og Star wars Fallen order om noen dager.

Jeg er bare ærlig og sier at dette ser kjedelig ut. For all del så kan jeg ta feil. Men det blir ikke kjøp på dette tidspunktet. Kankskje når det går ned i pris

Lenke til kommentar

Som voksne skal vi klare å godta hverandres meninger uten å ty til sarkasme. Vi er ikke barn lengre

 

Hele poenget med et diskusjonsforum er å diskutere. Hvis alle aksepterer alle meninger så er det ikke lenger noe å diskutere. Sarkasme trenger ikke på noen som helst måte å være barnslig. Det kommer helt an på hvordan sarkasmen benyttes og om det er saklig eller ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hele poenget med et diskusjonsforum er å diskutere. Hvis alle aksepterer alle meninger så er det ikke lenger noe å diskutere. Sarkasme trenger ikke på noen som helst måte å være barnslig. Det kommer helt an på hvordan sarkasmen benyttes og om det er saklig eller ikke.

Det er ikke snakk om å "akseptere alle meninger", men å holde seg saklig og classy. Å ty til negativ sarkasme som

"glede deg til neste COD" og "butthurt" er ikke produktivt i det hele tatt.

Det er bare provoserende og et billig forsøk på fornærmelse.

Spør du meg så er all sarkasme negativt. Men nokk om det. La oss håpe tråden utvikler seg positivt!

Endret av Mark22
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hele poenget med et diskusjonsforum er å diskutere. Hvis alle aksepterer alle meninger så er det ikke lenger noe å diskutere. Sarkasme trenger ikke på noen som helst måte å være barnslig. Det kommer helt an på hvordan sarkasmen benyttes og om det er saklig eller ikke.

Det er ikke snakk om å "akseptere alle meninger", men å holde seg saklig og classy. Å ty til negativ sarkasme som

"glede deg til neste COD" og "butthurt" er ikke produktivt i det hele tatt.

Det er bare provoserende og et billig forsøk på fornærmelse.

Spør du meg så er all sarkasme negativt. Men nokk om det. La oss håpe tråden utvikler seg positivt!

Saklig er en ting og er helt enig. At man skal opptre classy er vel ikke helt relevant ved diskusjon synes keg. På generelt grunnlag synes jeg sarkasme kan benyttes. Feks for å understreke et poeng eller provosere frem en refleksjon hos mottaker. Endret av Peteguy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om å "akseptere alle meninger", men å holde seg saklig og classy. Å ty til negativ sarkasme som

"glede deg til neste COD" og "butthurt" er ikke produktivt i det hele tatt.

Det er bare provoserende og et billig forsøk på fornærmelse.

Spør du meg så er all sarkasme negativt. Men nokk om det. La oss håpe tråden utvikler seg positivt!

Om man synes det er utrolig kjedelig med vakre naturscener, mystikk og historie så kanskje det passer bedre å bevege musa over et objekt, trykke på museknappen og blåse det i fillebiter. Derav min COD kommentar. Det er en saklig anbefaling, jeg nevner det ikke for å være sarkastisk. Han liker kanskje litt enklere og action-fyllte opplevelser når man spiller. Det er du som tilskriver COD noen negativt foregn her

Endret av Drogin
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gameplayet ser ikke veldig interessant ut, men mystikken, handlingen og fantastisk grafikk fenger veldig. Dette spillet har vel levert de lengste spilltrailerne jeg har vært borti, men selv om de har vart i 10+minutter så synes jeg de flyr avgårde! Det er noe her som pirrer nysgjerrigheten veldig, og føler det blir en slags elsk eller hat opplevelse. Det skal uansett skaffes på release.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ingen av disse elementene høres spesielt tiltalende ut i og for seg selv, men når man setter alt sammen, får man en nærmest unaturlig engasjerende spillopplevelse som er ulikt alt annet.

 

Dette hadde du aldri skrevet om det ikke var et spill fra en du er fanboy av. Det høres utrolig kjedelig ut.

 

Hadde dette spillet blitt laget til PC av en ingen har noe forhold til, hadde absolutt ingen brydd seg, og alle hadde sagt at spillet ser ut som et helt latterlig spill uten utfordringer, som har mer lyst til å være en film enn et spill.

 

Og til de som krangler om det står mellom dette og Call og Duty, så er det en useriøs diskusjon. Det finnes tusenvis av indiespill som er mer originale og interessante enn dette spillet.

 

Gamer anmelder dessverre knapt et eneste av de ti beste spillene som kommer ut hvert år, så på sett og vis skjønner jeg at noen tror dette er unikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er det ikke unikt. Det nærmeste jeg kommer ut fra vidoer jeg har sett av death stranding er faktisk RDR2. Noe som sitter langt for meg å si da jeg ikke var overbegeistret for det. Kunne du nevnt noen av de beste spilla fra i år som ikke er anmeldt her? Kanskje et par jeg må få ført på spillelista

Endret av Peteguy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...