Gå til innhold

SNIKTITT: Desperados III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desperados III?!?

 

Eg trudde denne serien var over sidan Desperados 2 kom ut for 13 år sidan. Hadde ikkje peiling på at dette var i utvikling, og nærmar det seg lansering. Dette blir nok eit garantert kjøp for min del.

 

Takk for sniktitten!

 

Trur nesten det må bli ein runde med alle tre spela når det kjem ut.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Eg visste ikkje om Shadow Tactics, så då eg kom over pakken på Steam til 110,- vart det kjøp. Det er veldig likt Desperados og har fått jamnt over gode kritikkar, så det blir moro.

 

Kom ikkje på tidlegare i dag at eg faktisk ikkje har spela heile Desperados 2. Det vart for dårleg og spesielt tredjepersonsopplegget falt heilt i grus. Hadde óg gløymd Helldorado som var ein oppfølgjar til Desperados 2 og fulgte same stil. Det endte visst ikkje så mykje betre.

 

Frå Meta Critic:

 

Desperados: 78 og 8.8

Desperados 2: Cooper's Revenge: 66 og 6.7

Helldorado: 65 og 6.6

Shadow Tactics: 85 og 8.5

 

Satsar på at Desperados 3 hamnar i kategorien til Desperados og Shadow Tactics. Eg såg ein anna stad på nettet at det var dukka opp noko magi i spelet. Det passar på ingen måte inn i stilen til Desperados, men me får sjå korleis det går.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Shadow tactics var kjempe bra.

Og passer veldig godt tematisk til et stealth taktikk spill.

 

Personlig syns jeg ikke desperados temaet passet. Jeg skjønner de liksom skal basere seg på filmer som the professional's of magnificent seven, men selv om de filmene har sniking i seg har de også store shootouts. Så et rent stealth game syns jeg ikke passer like bra til western themet.

Defor fenget det aldri like mye for meg som commandoes gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...