Gå til innhold

Det neste Battlefield-spillet kommer tidligst i 2021


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper på et moderne Battlefield igjen med mere fokus på samarbeid og taktikk. Synes de siste spillene har manglet begge deler, joda du kan revive og gi ammo, men det er omtrent alt. Husker tilbake i BF3 hvor det var en helikopter pilot og gunner som rævkjørte laget våres. Jeg byttet til Recon med Soflam og 2 stk i squaden byttet til Engineer med Javelin. Det endte med at vi endelig fikk tatt ut helikopteret som hadde plaget oss halv runden. Vil gjerne ha sånt samarbeid tilbake igjen.

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Jeg håper på et moderne Battlefield igjen med mere fokus på samarbeid og taktikk. Synes de siste spillene har manglet begge deler, joda du kan revive og gi ammo, men det er omtrent alt. Husker tilbake i BF3 hvor det var en helikopter pilot og gunner som rævkjørte laget våres. Jeg byttet til Recon med Soflam og 2 stk i squaden byttet til Engineer med Javelin. Det endte med at vi endelig fikk tatt ut helikopteret som hadde plaget oss halv runden. Vil gjerne ha sånt samarbeid tilbake igjen.

Kan jo gjøre slikt sammarbeid nå også? pleier ofte med det med folk på disc for å ta ut irriterende tanker, 

Lenke til kommentar

 

 


Det bør være Bad Company 3. Ikke no mer BF1/5 tull.

 

BF1 var jo awesome!
Et spill med atmosfære og grafikk som ga deg PTSD!

 


Jeg håper på et moderne Battlefield igjen med mere fokus på samarbeid og taktikk. Synes de siste spillene har manglet begge deler, joda du kan revive og gi ammo, men det er omtrent alt. Husker tilbake i BF3 hvor det var en helikopter pilot og gunner som rævkjørte laget våres. Jeg byttet til Recon med Soflam og 2 stk i squaden byttet til Engineer med Javelin. Det endte med at vi endelig fikk tatt ut helikopteret som hadde plaget oss halv runden. Vil gjerne ha sånt samarbeid tilbake igjen.

 

BF går mere i retningen som CoD.
Rambo-mentalitet og P2W

 

Hva med å drite i P2W opplegg, trist kosmetisk BS og sist men ikke minst IKKE TVING EN SJW AGENDA NED HALSEN PÅ OSS!!!

 

Greit, det er svensker som mekker geimet, men de kan holde PK-mentaliteten sin hjemme i Sverige!

Endret av Uderzo
flettet 3 innlegg
Lenke til kommentar

Spørsmålet da er hva DICE skal slippe høsten 2020.

 

DICE skulle vel, i henhold til toårssyklus, lansert Battlefront 3 i høst.

 

På bakgrunn av at både Battlefront 2 og Battlefield 5 ble mislykket kom det ikke noe spill i år. Hva med høsten 2020?

 

De kan bruke tiden på videre utvidelser til Battlefront 2 og Battlefield V.

 

De holder fortsatt på med fortløpende innhold til Battlefront 2, som nå er 2 år gammelt.

Bf v er bare 1 år, så de kan fortsatt komme med innhold i over 1 år til.

 

Russland er jo som kjent en del de mangler for øyeblikket.

Lenke til kommentar

De kan bruke tiden på videre utvidelser til Battlefront 2 og Battlefield V.

 

De holder fortsatt på med fortløpende innhold til Battlefront 2, som nå er 2 år gammelt.

Bf v er bare 1 år, så de kan fortsatt komme med innhold

Det vil gi goodwill om de fortsetter å gi ut gratisinnhold, men jeg stiller meg undrende til at de ikke skal utgi noe mer. De må jo tjene penger. Altså, hvor mange nye spillere kan tiltrekkes av nytt innhold i BF5 og BFront2 nå?

 

Jeg tipper de har et storspill planlagt høsten 2020. Spennende å se hva det blir.

Lenke til kommentar

Jeg håper på et moderne Battlefield igjen med mere fokus på samarbeid og taktikk. Synes de siste spillene har manglet begge deler, joda du kan revive og gi ammo, men det er omtrent alt. Husker tilbake i BF3 hvor det var en helikopter pilot og gunner som rævkjørte laget våres. Jeg byttet til Recon med Soflam og 2 stk i squaden byttet til Engineer med Javelin. Det endte med at vi endelig fikk tatt ut helikopteret som hadde plaget oss halv runden. Vil gjerne ha sånt samarbeid tilbake igjen.

 

Enig. Har ikke rørt BF1/V rælet, ikke tenkt til å gjøre det heller.

 

Håper vi får en "etterfølger" til BF4. Men jeg har ikke noe store forhåpninger.

 

Balansen i BF4 er såpass god, at de kunne videreført dette i et nytt moderne BF spill.

 

BF4 var en skikkelig oppgradering fra BF3 på nesten alle områder, selvom jeg aldri har hatt det så morsomt som når BF3 kom.

 

Men BF4 holder seg fremdeles meget godt, synes jeg. Spiller det fremdeles ganske ofte.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

 

 

BF4 var en skikkelig oppgradering fra BF3 på nesten alle områder, selvom jeg aldri har hatt det så morsomt som når BF3 kom.

 

Men BF4 holder seg fremdeles meget godt, synes jeg. Spiller det fremdeles ganske ofte.

 

Husker du hvor katastrofalt BF4 var ved lansering? Og det tok ganske så lang tid før det ble det BF4 vi alle kom til å elske.

 

Det spillet ble sluppet til altfor mange platformer samtidig, og det ble bare ett helvetes surr hele greiene for Dice.

 

Battlefield V begynner å bli veldig bra nå, og DICE har jobbet godt med spillet siste mnd. Men det skulle bare mangle også når det har gått snart ett år siden lansering. 

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

De kan bruke tiden på videre utvidelser til Battlefront 2 og Battlefield V.

 

De holder fortsatt på med fortløpende innhold til Battlefront 2, som nå er 2 år gammelt.

Bf v er bare 1 år, så de kan fortsatt komme med innhold

Det vil gi goodwill om de fortsetter å gi ut gratisinnhold, men jeg stiller meg undrende til at de ikke skal utgi noe mer. De må jo tjene penger. Altså, hvor mange nye spillere kan tiltrekkes av nytt innhold i BF5 og BFront2 nå?

 

Jeg tipper de har et storspill planlagt høsten 2020. Spennende å se hva det blir.

Trenger vel ikke trekke nye spillere?

 

Battlefront 2 var dice sitt første spill med den nye strategien.

 

Alle fremtidige kart, våpen og slikt er gratis.

 

Men kosmetikk koster penger.

 

Dice tjener vist en god del på kosmetikken i Battlefield V, altså noen drakter og hatter.

 

Om de spillerne de allerede har bruker penger på kosmetikken så tjener de jo godt, spesielt når de ikke trenger å bekymre seg med utgiftene for et nytt spill.

Lenke til kommentar

Husker du hvor katastrofalt BF4 var ved lansering? Og det tok ganske så lang tid før det ble det BF4 vi alle kom til å elske.

 

Det spillet ble sluppet til altfor mange platformer samtidig, og det ble bare ett helvetes surr hele greiene for Dice.

 

Battlefield V begynner å bli veldig bra nå, og DICE har jobbet godt med spillet siste mnd. Men det skulle bare mangle også når det har gått snart ett år siden lansering. 

 

Jeg husker hvor ille til tider BF3 var fra lansering og sikkert det første året, mye frustrasjon, selvom det positive overskygga det negative. Jeg begynte ikke å spille BF4 før i midten av 2015, så slapp vel unna det værste der :)

 

BF1/V er sikkert bra spill rent teknisk og grafikkmessig, men for meg så blir WW sjangeren som multiplayer helt totalt uinteressant. Det må være moderne setting skal det være interessant.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

 

Det bør være Bad Company 3. Ikke no mer BF1/5 tull.

 

BF1 var jo awesome!

Et spill med atmosfære og grafikk som ga deg PTSD!

Jeg håper på et moderne Battlefield igjen med mere fokus på samarbeid og taktikk. Synes de siste spillene har manglet begge deler, joda du kan revive og gi ammo, men det er omtrent alt. Husker tilbake i BF3 hvor det var en helikopter pilot og gunner som rævkjørte laget våres. Jeg byttet til Recon med Soflam og 2 stk i squaden byttet til Engineer med Javelin. Det endte med at vi endelig fikk tatt ut helikopteret som hadde plaget oss halv runden. Vil gjerne ha sånt samarbeid tilbake igjen.

 

BF går mere i retningen som CoD.

Rambo-mentalitet og P2W

 

Hva med å drite i P2W opplegg, trist kosmetisk BS og sist men ikke minst IKKE TVING EN SJW AGENDA NED HALSEN PÅ OSS!!!

 

 

Hva er det som er P2W med cosmetics som har null impact på spillet annet enn hvordan ting ser ut?

Ett våpen skin gjør på ingen måte våpenet bedre, ei heller ett skin til karakteren, LMAO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...