Gå til innhold

Epic går til sak mot spilltester som lekket Fortnite Chapter 2-detaljer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han gjorde det på bekostning av Epic og Fortnite-spillere som ventet spent på den nye Fortnite-sesongen, men som fikk den planlagte overraskelsen ødelagt på grunn av Sykes' lekkasjer, heter det i søksmålet.

 

 

Ok, så fikk man en spoiler før lansering som i seg selv kan være litt kjipt. Men dere trenger ikke rettsforfølge vedkommende på mine vegne.

 

PS.

Jeg abbonerer heller se&hør for resten av livet før jeg spiller fortnite.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

- Tror nok dette gikk mest ut over Epic...

For spillerne så tor jeg nok at denne avsløringen hadde lite å si, i negativ grad i så måte.

 

-----

 

Sjokk-effekten kan vippe begge veier...

Om noen hadde fortalt deg hva som lå innpakket til deg i hver eneste gave under Juletreet.

 

Da kan enten reaksjonen din bli...

"Æsj... Jeg vil ikke ha ullsokker, håndklær og/eller dynetrekk."

Eller så kan reaksjonen din bli...

"Kult!!! Jeg har lenge ønsket meg en PS4-Pro, Dying Light og Uncharted 4."

 

-----

 

Ved eksempel 1 så fly gleden med Julegaver fullstendig ut av vinduet.

 

Ved eksempel 2 så kan en nesten ikke vente med å få pakket det opp kjapt nok.

 

Sist nevnte der antar jeg høyst sansynlig at vil værte likt med å få vite at man kan både svømme og/eller kjøre båt i Fortnite sin nye utgave a.k.a. "Fortnite 2".

 

-----

 

Det jeg vil kalle "Peter Pan"-effekten forsvinner, men gleden av spillet blir ikke på noen måte fullstendig ødelagt.

 

Det er ikke som om at vedkommende har røpet slutten på et spill som har en virkelig slutt.

 

Jeg vil nok heller tro at folk blir mer giret på å prøve det ut når dem får høre hvilke nye muligheter man har i vente.

 

Noe som faktisk kan komme Epic til gode.

 

-----

 

På den annen side så kan jeg se for meg at Epic er redde for at andre utvikklere får nyss i dette nye og på en eller annen måte vil prøve å ta innersvingen på dem rett før målstreken.

 

Så ja, den der var litt kjip for Epic, men lite effeksfull når det kommer til spillerne generelt sett.

 

Hadde nok brydd spillerne mer om det hadde kommet frem at Epic hadde tatt og fjernet noe svært mange likte veldig godt med det orginale Fortnite, a.k.a. "Fortnite 1".

Da hadde det gjort langt mer skade for Epic...

Lenke til kommentar

Ok, så fikk man en spoiler før lansering som i seg selv kan være litt kjipt. Men dere trenger ikke rettsforfølge vedkommende på mine vegne.

 

PS.

Jeg abbonerer heller se&hør for resten av livet før jeg spiller fortnite.

Den faktiske grunnen, hvis man ser bort fra pr-prat, er jo selvfølgelig fordi han hadde en NDA. Brudd på disse må forfølges, ellers misters de all verdi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Han gjorde det på bekostning av Epic og Fortnite-spillere som ventet spent på den nye Fortnite-sesongen, men som fikk den planlagte overraskelsen ødelagt på grunn av Sykes' lekkasjer, heter det i søksmålet.

 

 

Ok, så fikk man en spoiler før lansering som i seg selv kan være litt kjipt. Men dere trenger ikke rettsforfølge vedkommende på mine vegne.

 

PS.

Jeg abbonerer heller se&hør for resten av livet før jeg spiller fortnite.

Har ALDRI spilt fortnite (eller BR sjangeren generelt), og når eg ser hvor innmari populært det er, så begynner eg å lure på om det egentlig er gøy likevel.

Eg digget CS, ekstremt mye strategi, taktikk og ferdigheter i det spillet, WC3 var kanon det og, samme med Dota2. Kan du oppnå samme mestringsfølelse i et BR spill?

Lenke til kommentar

Kan du oppnå samme mestringsfølelse i et BR spill?

 

Br spill har en blanding av flaks og ferdigheter.

Det som gjør dem så populære er spenningen.

 

Du har forsåvidt samme våpen som i et vanlig skytespill, så i en kamp hvor begge har samme våpen vil den som sikter best vinne.

 

Taktikker, landingsplasser, osv.

Det er mye å lære seg i spillene.

Lenke til kommentar

 

 

Han gjorde det på bekostning av Epic og Fortnite-spillere som ventet spent på den nye Fortnite-sesongen, men som fikk den planlagte overraskelsen ødelagt på grunn av Sykes' lekkasjer, heter det i søksmålet.

 

 

Ok, så fikk man en spoiler før lansering som i seg selv kan være litt kjipt. Men dere trenger ikke rettsforfølge vedkommende på mine vegne.

 

PS.

Jeg abbonerer heller se&hør for resten av livet før jeg spiller fortnite.

Har ALDRI spilt fortnite (eller BR sjangeren generelt), og når eg ser hvor innmari populært det er, så begynner eg å lure på om det egentlig er gøy likevel.

Eg digget CS, ekstremt mye strategi, taktikk og ferdigheter i det spillet, WC3 var kanon det og, samme med Dota2. Kan du oppnå samme mestringsfølelse i et BR spill?

CS er meir linært i form av at kartet endret seg aldri. Hadde meir fokus på taktikk som du nevner, strategi etc, i forhold til kartet og motstander.

 

I Fortnite, er dette heilt annerledes. Kartet er det du lager det til å være. Det er eit stort kart, som alltid endrer seg (i form av spiller skapte bygninger, og rivningsarbeid, også skapt av spiller) og taktikken og strategien i den forstand er totalt annerledes enn i CS.

 

Men ferdighet aspektet er likt. Nåken som nevner flaks, og kan til dels være einig, i at ein må være heldig om ein skal få dei beste våpenene i spelet. Men det dårligste våpenet er fortsatt meget effektivt. Det er snakk om små dmg endringer fra det dårligste versjonen til den samme legendary versjonen av samme våpen. Samme som det er små endringer i reload tid. Har aldri sett på dette som eit problem. Det er ikkje pga våpen "rarity" at folk går på trynet, og taper.

 

Ferdigheit er fortsatt høgst i førersetet, og mestringsfølelsen er enorm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...