Gå til innhold

Battlefield V byr på stillehavskrig fra neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjesp, håper det er siste del i denne gedigne fiaskoen, på tide med ett nytt battlefield.

Er du vittig?

 

Håper da inderlig vi ikke ser noe nytt Battlefield på 1.5-2 år til minst, da DICE åpenbart trenger tiden godt slik at de ikke leverer en ny runde med det vi fikk med BFV.

 

Forøvrig gleder jeg meg veldig til denne utvidelsen! Også godt å se at DICE har roet ned goggle-boneren sin fra dagens BFV.

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig, det var en grise kul trailer. Godt musikk valg også. I enjoyed!

Spent på å prøve :)

 

skulle kanskje ønske at "alt" eller hvertfall mye mer ble sluppet på en gang. BFV trenger en større oppfriskning imo.  tjafs hver måned hvor det stadig skjer no bugs eller ting blir utsatt er jeg akkurat passe lei av.  

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Håper da inderlig vi ikke ser noe nytt Battlefield på 1.5-2 år til minst, da DICE åpenbart trenger tiden godt slik at de ikke leverer en ny runde med det vi fikk med BFV.

 

Nå ryktes det at DICE har jobbet med Battlefield bad Company 3 siden de startet på Battlefield 4.

Altså i ganske mange år.

Og at dette har vært hovedprosjektet deres mens de jobbet med Battlefield 1 og V.

 

Det sies det skal komme som et av de første spillene til den nye konsoll generasjonen.

 

 

skulle kanskje ønske at "alt" eller hvertfall mye mer ble sluppet på en gang. BFV trenger en større oppfriskning imo

 

Dette kommer av at alle utvidelser er gratis, og at de skulle lanseres i historisk rekkefølge.

 

Store deler av planen til DICE ble kastet ut da den ikke ble godt mottatt.

Så spillet er ikke egentlig det de hadde tenkt å lage.

 

Lurer litt på hva de tenkte på med den første traileren de ga ut..

 

De hadde tenkt å lage et spill slik spillerne selv hadde ønsket, som hadde kommet frem i brukerundersøkelser fra bf4 og bf1.

Folk ville ha egne karakterer, våpen, osv.

Hurtigere gameplay.

Etc.

 

Men når de endelig prøvde å oppfylle ønskene til spillerne så ble det vist feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

De hadde tenkt å lage et spill slik spillerne selv hadde ønsket, som hadde kommet frem i brukerundersøkelser fra bf4 og bf1.

Folk ville ha egne karakterer, våpen, osv.

Hurtigere gameplay.

Etc.

 

Men når de endelig prøvde å oppfylle ønskene til spillerne så ble det vist feil.

 

Det er merkelig hvor feil de faktisk klarer å ta da. Folk ville ha noe som var autentisk.. Men det er jo egentlig morsomt når dagens spill er lootshooters med urealistiske setting.. 

 

Jeg for min del synes det er helt greit med at det er kosmetikk i spillet.. Men det er så mye som går ifra det jeg ville trodd var et 2. verdenskrig spill.. Og kvinner er ikke det jeg tenker på. Hele den "debatten" er håpløs. Men jeg synes en av de "elite" modellene de la til er helt idiotisk.. Ser borderline retarded ut. 

 

Og nå la de også til halloween themed kosmetikk.. Synes det ser noe merkelig ut i denne settingen og, men jeg klager ikke. Det kunne vært mye verre. At de nå begynner å få innhold ut av døren kjappere er kjempe bra. 

Lenke til kommentar

At noen kunne tenke seg noe sånt som dette har jeg vanskelig for å tro på, fy fader for en bøtteballett :p Når det bildet der ble publisert kjente jeg at jeg gråt inni meg. Og de la liksom standarden etter den fatale reveal traileren og en helt forferdelig beta-test. 

Godt å se at spillet har kommet ett veldig godt stykke i riktig retning nå :)

 

BFV_RevealScreenshot_04.0.jpg

Lenke til kommentar

Det er merkelig hvor feil de faktisk klarer å ta da. Folk ville ha noe som var autentisk..

 

Jeg for min del synes det er helt greit med at det er kosmetikk i spillet.. Men det er så mye som går ifra det jeg ville trodd var et 2. verdenskrig spill..

 

Nå var vel alt de hadde av kosmetikk i den første traileren historisk korrekt, bare ikke så vanlig.

 

Er nok bare det at man har blitt foret med de samme gamle WW2 spillene hele livet.

Lenke til kommentar

 

De hadde tenkt å lage et spill slik spillerne selv hadde ønsket, som hadde kommet frem i brukerundersøkelser fra bf4 og bf1.

Folk ville ha egne karakterer, våpen, osv.

Hurtigere gameplay.

Etc.

 

Men når de endelig prøvde å oppfylle ønskene til spillerne så ble det vist feil.

 

Det er merkelig hvor feil de faktisk klarer å ta da. Folk ville ha noe som var autentisk.. Men det er jo egentlig morsomt når dagens spill er lootshooters med urealistiske setting.. 

 

Jeg for min del synes det er helt greit med at det er kosmetikk i spillet.. Men det er så mye som går ifra det jeg ville trodd var et 2. verdenskrig spill.. Og kvinner er ikke det jeg tenker på. Hele den "debatten" er håpløs. Men jeg synes en av de "elite" modellene de la til er helt idiotisk.. Ser borderline retarded ut. 

 

Og nå la de også til halloween themed kosmetikk.. Synes det ser noe merkelig ut i denne settingen og, men jeg klager ikke. Det kunne vært mye verre. At de nå begynner å få innhold ut av døren kjappere er kjempe bra. 

Når kommer de lesbiske, afrikanske nazistene, mon tro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...