Gå til innhold

Se den første traileren fra Red Dead Redemption 2 på PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser Livekort selger det til 638,- for download.

Aldri i livet om jeg betaler den summen for et spill som har vært ute 1år, uavhengig om det bare var til konsoller.

Jævla kjip taktikk, kjør det exlusive til fullpris på konsolle 1 år, så slippe det 1 år etter på pc, til fullpris 600+.

Venter par år, til det er å finne på salg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser Livekort selger det til 638,- for download.

Aldri i livet om jeg betaler den summen for et spill som har vært ute 1år, uavhengig om det bare var til konsoller.

Jævla kjip taktikk, kjør det exlusive til fullpris på konsolle 1 år, så slippe det 1 år etter på pc, til fullpris 600+.

Venter par år, til det er å finne på salg..

 

Sleng på tusenvis av kroner på mikrotransasjoner som dukker opp i Online delen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser Livekort selger det til 638,- for download.

Aldri i livet om jeg betaler den summen for et spill som har vært ute 1år, uavhengig om det bare var til konsoller.

Jævla kjip taktikk, kjør det exlusive til fullpris på konsolle 1 år, så slippe det 1 år etter på pc, til fullpris 600+.

Venter par år, til det er å finne på salg..

 

Om du ikke har kjøpt det til konsollene, har det da tapt noen verdi for deg?

 

Hvorfor skulle ikke spillet være full pris når du nå i tillegg får ekstra innhold?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Ser Livekort selger det til 638,- for download.

Aldri i livet om jeg betaler den summen for et spill som har vært ute 1år, uavhengig om det bare var til konsoller.

Jævla kjip taktikk, kjør det exlusive til fullpris på konsolle 1 år, så slippe det 1 år etter på pc, til fullpris 600+.

Venter par år, til det er å finne på salg..

 

Om du ikke har kjøpt det til konsollene, har det da tapt noen verdi for deg?

 

Hvorfor skulle ikke spillet være full pris når du nå i tillegg får ekstra innhold?

Klart det har tapt seg i verdi, 1 år med spoilers over hele linja, streams å artikkler etc.

Å PERSONLIG, venter jeg til det kommer på salg, pokker ikke værdt 600,- uansett hvordan man vrir å vender på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ser Livekort selger det til 638,- for download.

Aldri i livet om jeg betaler den summen for et spill som har vært ute 1år, uavhengig om det bare var til konsoller.

Jævla kjip taktikk, kjør det exlusive til fullpris på konsolle 1 år, så slippe det 1 år etter på pc, til fullpris 600+.

Venter par år, til det er å finne på salg..

 

Sleng på tusenvis av kroner på mikrotransasjoner som dukker opp i Online delen. 

Enda godt en kunne ikke gitt mer faen i online delen :D

Lenke til kommentar

Ser veldig pent ut, men det holdt plenty nok med å gjennomføre historien på PS4 Pro for min del. Jeg har enda ikke orket å spille ett annet open world spill etter på ha fullførte dette. Kanonbra spill altså, misforstå meg rett. Men nok er rett og slett nok.

 

Jeg liker så langt ikke dette spillet og deler ikke entusiasmen til anmelderne.

 

-Grafikken er i beste fall ok+, men ikke ledende på noen måter (Ps4pro).

 

-kontrollsystemet er både knotete og irriterende, og ingen av default-settingsene passet for min del. Sikting, skyting osv også var utrolig dårlig og måten man beveger seg på i spillet er rett og slett seigt og upresist.

 

-spillet er noe helt hinsides tregt. Historien virker lovende, men 10-15 timer inn i spillet er jeg på nippet til å legge det fra meg.

 

-ting som å la skjegget gro og andre trivialiteter som er skrytt opp i skyene gikk jeg lei av etter 5 min og føles mest som gimmicker.

 

For mange er nok alt dette positive ting, men det har på ingen måter falt i smak hos meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

-Grafikken er i beste fall ok+, men ikke ledende på noen måter (Ps4pro).

 

Det avhenger da litt med hva du sammenligner med?

Sammenlignet med andre open world spill, slik som GTA, Horizon, og assassin's creed så er det iallefall på samme nivå.

 

-kontrollsystemet er både knotete og irriterende, og ingen av default-settingsene passet for min del. Sikting, skyting osv også var utrolig dårlig og måten man beveger seg på i spillet er rett og slett seigt og upresist.

 

Det er da et helt normalt system?

Litt vekt bak kontrollene gjør jo bare susen da karakterene ikke føles som de sklir rundt uten friksjon.

Skytingen er iallefall over den du finner i andre open world spill.

 

-spillet er noe helt hinsides tregt. Historien virker lovende, men 10-15 timer inn i spillet er jeg på nippet til å legge det fra meg.

 

Gjør du da historien, eller holder du på med side oppdrag og slikt?

Om du kun kjører hovedoppdrag så går det ganske hurtig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det avhenger da litt med hva du sammenligner med?

Sammenlignet med andre open world spill, slik som GTA, Horizon, og assassin's creed så er det iallefall på samme nivå.

 

Det er da et helt normalt system?

Litt vekt bak kontrollene gjør jo bare susen da karakterene ikke føles som de sklir rundt uten friksjon.

Skytingen er iallefall over den du finner i andre open world spill.

 

Gjør du da historien, eller holder du på med side oppdrag og slikt?

Om du kun kjører hovedoppdrag så går det ganske hurtig.

På en 4K HDR TV + PS4Pro så ligger det veldig langt bak Horizon Zero Dawn. Til og med også Days Gone, om vi ser vekk ifra glitchene i det spillet.   At det er bedre enn GTA som kom ut for x antall år siden er jeg enig i.  Selve hovedpersonene ser ok ut, og jeg ble imponert over snøstormen tidlig i spillet men når det kommer til detaljgrafikken så syns jeg det var veldig skuffende. Litt som de siste FIFA-spillene, hvor spillerne (utenom de aller beste) kanskje ligner på avstand men ser du dem up close så blir man dratt tilbake til PS3-grafikk (satt på spissen).

 

Kontrollene er altfor seige i mine øyner. Smak og behag selvsagt, og vil du ha 100% realisme er kanskje dette "bedre" men det dreper jo underholdningsfaktoren. Og det å bevege seg rundt til fots tar ALT for lang tid. Hest og kjøretøy er også irriterende da du må trykke deg i hel for å få litt fart.  Realisme er vel og bra, men om f.eks F1 2019 var 100% realistisk hadde det ikke appelert til så veldig mange kjøpere.

 

Kjører både historie og enkelte sideoppdrag, men ikke noe mer enn i andre spill.

 

At dette appelerer til mange er jo åpenbart, men det var ihvertfall ikke min kopp med te.  Får se om jeg plukker det opp igjen når vinteren ankommer.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På en 4K HDR TV + PS4Pro så ligger det veldig langt bak Horizon Zero Dawn. Til og med også Days Gone, om vi ser vekk ifra glitchene i det spillet.   At det er bedre enn GTA som kom ut for x antall år siden er jeg enig i.  Selve hovedpersonene ser ok ut, og jeg ble imponert over snøstormen tidlig i spillet men når det kommer til detaljgrafikken så syns jeg det var veldig skuffende. Litt som de siste FIFA-spillene, hvor spillerne (utenom de aller beste) kanskje ligner på avstand men ser du dem up close så blir man dratt tilbake til PS3-grafikk (satt på spissen).

 

Kontrollene er altfor seige i mine øyner. Smak og behag selvsagt, og vil du ha 100% realisme er kanskje dette "bedre" men det dreper jo underholdningsfaktoren. Og det å bevege seg rundt til fots tar ALT for lang tid. Hest og kjøretøy er også irriterende da du må trykke deg i hel for å få litt fart.  Realisme er vel og bra, men om f.eks F1 2019 var 100% realistisk hadde det ikke appelert til så veldig mange kjøpere.

 

Kjører både historie og enkelte sideoppdrag, men ikke noe mer enn i andre spill.

 

At dette appelerer til mange er jo åpenbart, men det var ihvertfall ikke min kopp med te.  Får se om jeg plukker det opp igjen når vinteren ankommer.

 

 

Horizon har da en mindre realistisk stil, og langt mer neon grafikk.

 

Kan ikke si at det er bedre eller dårligere, men det er ikke samme type spill.

 

Det å gå gjennom Saint Denis viser klart spillet på sitt beste.

Der vil jeg si det ligger foran flere andre spill, spesielt med tanke på hvor mye som foregår samtidig.

 

Hva gjelder dette med hastigheten på hester, og det å trykke, så kan man skaffe seg bedre hester i spillet, hvor man ikke trenger slite med dette.

(Om du drar tilbake dit spillet begynner, på det snødekte fjellet, finner du en hvit hest, denne kan du finne helt fra starten av spillet)

 

Jeg er enig i at man beveger seg litt sakte når man går rundt omkring, men heldigvis foregår det meste av spillet på en hest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...