Gå til innhold

Foto

SaltyPretzel søker lag i Counter-Strike: Global Offensive [3. divisjon - Telialigaen]

5 svar i denne tråden

#1 SaltyPretzel

SaltyPretzel

Bruker

• Medlemmer
  • 13 innlegg
  •   12. desember 2018

Skrevet 10. oktober 2019 - 16:05

Har spilt i mange forskjellige teams før og har litt erfaring med teamplay. Jeg er level 8 forløpig på faceit, men tipper jeg er 10 om noen uker fra jeg legger denne ut, har bare 200 matches og 150 av de er fra når jeg var i mg ish for sånn 3-4 år siden. kan prace alle dager utenom fra 19 00 og utover på torsdager, denne sesongen i TL.

Se hele utlysningen på Gamer.no
  • 0

#2 williamsonsteby

williamsonsteby

Bruker

• Medlemmer
  • 29 innlegg
  •   30. mars 2017

Skrevet i dag, 12:24

Hei, jeg er fra holmestrand esport, du kunne passet bra inn her som en support spiller:) kanskje du kan ligge på rundt 3. plass i kills hvert game også. gjerne ta kontakt tilbake
  • 1

#3 SaltyPretzel

SaltyPretzel

Bruker

• Medlemmer
  • 13 innlegg
  •   12. desember 2018

Skrevet i dag, 12:36

Hei, jeg er fra holmestrand esport, du kunne passet bra inn her som en support spiller:) kanskje du kan ligge på rundt 3. plass i kills hvert game også. gjerne ta kontakt tilbake

Kills er ikke alt, hvis du snur scoarboardet og ser flashes og nade dmg, så tenke jeg vi kan snakke om hvem som ligger øverst osv😘
  • 0

#4 williamsonsteby

williamsonsteby

Bruker

• Medlemmer
  • 29 innlegg
  •   30. mars 2017

Skrevet i dag, 12:40

Kills er ikke alt, hvis du snur scoarboardet og ser flashes og nade dmg, så tenke jeg vi kan snakke om hvem som ligger øverst osv😘

jeg har hørt fra moren min at jeg er basically like god som s1mple så ja, du har ikke sjans, 1v1 meg din noob!
  • 1

#5 SaltyPretzel

SaltyPretzel

Bruker

• Medlemmer
  • 13 innlegg
  •   12. desember 2018

Skrevet i dag, 12:42

jeg har hørt fra moren min at jeg er basically like god som s1mple så ja, du har ikke sjans, 1v1 meg din noob!

hahahahah xD sure 1v1 kl 20 00?
  • 0

#6 williamsonsteby

williamsonsteby

Bruker

• Medlemmer
  • 29 innlegg
  •   30. mars 2017

Skrevet i dag, 12:43

jeg har downs lissom
  • 0

0 bruker(e) leser denne tråden