Gå til innhold

Red Dead Redemption 2 offisielt kunngjort for PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Så bra. Dumt at de enda ikke har lansert en PC versjon av RDR1. 

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Da har det vel akkurat vært ute lenge nok på konsollene til at folk kjøper det en til gang for å få spille det igjen på PC. De er noen luringer Rockstar :p

De er det.. Det er jo akkurat dette de vil. 

Gjest Slettet+192384
Skrevet

YEEESSS!! Har hatt lyst til å spille RDR2 igjen men har håpet på at det skulle komme på pc. Amazing news!

Skrevet

Da har det vel akkurat vært ute lenge nok på konsollene til at folk kjøper det en til gang for å få spille det igjen på PC. De er noen luringer Rockstar :p

Eg går fem på kvar gong, men det er med viten og vilje, primært pga. spoilere. GTAV trur eg til og med eg kjøpte tre gonger...

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Koden er vist spaghetti (pun intended)

Ja, jeg har hørt rykter om dette.. Men det kan da ikke være såå vanskelig? 

Skrevet

Yes! Flott!

Lite skår i gleden at det ikke kommer på Steam før i desember, men det var i alle fall ikke et helt år, sånn som med andre spill.

Fuck Epic.

Skrevet

Har det xbone, og det holder da jeg aldri har orket å spille det ferdig. Hvorfor kan en ikke skru av de jævla kjedelige animasjonene som f. Eks når man jakter og flår et dyr. De animasjonene for hver jævla dyr... ?????

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kommer til Stadia på lansering også. Kan hende jeg gir det en sjanse til. Frister jo litt å spille i 4K HDR 60FPS. Kan jo bare tenke hvilke monster PC som kreves for å gjøre det....

Endret av LarZen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...