Gå til innhold

Spillerne setter reglene for kryssplattformspilling i Modern Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Men å spille med mus og tastatur på konsoll er grusomt.

input lag, vertical sync og låst til 60 FPS er oppskriften til en særdeles dårlig opplevelse.

 

Input lag på omtrent samme nivå som PC.

Ca 3ms.

 

60 fps er da ikke noe problem.

Nja. Testa det i helga. Heilt sinnsjukt med input lag, faktisk. Kjennes ut som å styre musa gjennom sirup.

Lenke til kommentar

 

 

Men å spille med mus og tastatur på konsoll er grusomt.

input lag, vertical sync og låst til 60 FPS er oppskriften til en særdeles dårlig opplevelse.

 

Input lag på omtrent samme nivå som PC.

Ca 3ms.

 

60 fps er da ikke noe problem.

Nja. Testa det i helga. Heilt sinnsjukt med input lag, faktisk. Kjennes ut som å styre musa gjennom sirup.

Nå tenkte jeg spill generelt på ps4.

Det kan godt være de har gjort en dårlig jobb med CoD.

Lenke til kommentar

 

Men å spille med mus og tastatur på konsoll er grusomt.

input lag, vertical sync og låst til 60 FPS er oppskriften til en særdeles dårlig opplevelse.

 

Input lag på omtrent samme nivå som PC.

Ca 3ms.

 

60 fps er da ikke noe problem.

hvis ikke du er klar over det.. så er det stor forskjell med 60 fps og 144. Jeg spilte i alle år på en Benq 60 hz skjerm, så kjøpte jeg meg en Asus PG279Q, forskjellen var instant. Så mye mer smooth og da føltes 60 fps som lag i forhold.

Så jo, for meg er hvertfall 60 fps ett problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvis ikke du er klar over det.. så er det stor forskjell med 60 fps og 144. Jeg spilte i alle år på en Benq 60 hz skjerm, så kjøpte jeg meg en Asus PG279Q, forskjellen var instant. Så mye mer smooth og da føltes 60 fps som lag i forhold.

Så jo, for meg er hvertfall 60 fps ett problem.

 

Vil ikke gjelde for konsoll da du har analog styring og du vil ikke legge merke til det på samme måte som på PC der bevegelser skjer såpass raskt. Det er en god del millioner som spiller COD på konsoll og de er fornøyde. Jeg er PC gamer selv men du har noen fordeler på konsoll også. Større bildeflate (65" OLED f.eks) med HDR og Dolby Atmos gjør det til en bra opplevelse uansett om du har "bare" 60 fps :p

Endret av Avean
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vil ikke gjelde for konsoll da du har analog styring og du vil ikke legge merke til det på samme måte som på PC der bevegelser skjer såpass raskt. Det er en god del millioner som spiller COD på konsoll og de er fornøyde. Jeg er PC gamer selv men du har noen fordeler på konsoll også. Større bildeflate (65" OLED f.eks) med HDR og Dolby Atmos gjør det til en bra opplevelse uansett om du har "bare" 60 fps :p

Jeg tviler ikke.. alt det ekstra er sikkert bra og moro, men hvis vi kun snakker om bilder per sekund her, så er i hvertfall for meg 60 fps et problem (jeg forstår andre kan sikkert leve med 60) men når jeg har sett forskjellen på 60 og 144 og hvor tydelig den er, vil jeg aldri noensinne gå tilbake til 60. Det er min personlige preferans. Samme som når jeg spiller forza hjemme på pcen, og drar til en kompis som har konsoll og spiller Forza 4 hos han, så klarer jeg det bare ikke like bra fordi det føles ikke like komfortabelt rett og slett, og bilde flyter ikke som jeg er vant til. TV skjerm og atmos kan du forresten koble inn på pc også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Men å spille med mus og tastatur på konsoll er grusomt.

input lag, vertical sync og låst til 60 FPS er oppskriften til en særdeles dårlig opplevelse.

 

Input lag på omtrent samme nivå som PC.

Ca 3ms.

 

60 fps er da ikke noe problem.

hvis ikke du er klar over det.. så er det stor forskjell med 60 fps og 144. Jeg spilte i alle år på en Benq 60 hz skjerm, så kjøpte jeg meg en Asus PG279Q, forskjellen var instant. Så mye mer smooth og da føltes 60 fps som lag i forhold.

Så jo, for meg er hvertfall 60 fps ett problem.

Selv 30 fps er ikke noe problem.

 

Jeg har selv en PC med skjerm som klarer 165 hz, og ja, man ser forskjellen mellom det og 60.

 

Det betyr ikke at 60 er ubrukelig.

 

Høyere fps er en luksus som ikke er nødvendig for å få glede av et spill.

Lenke til kommentar

Selv 30 fps er ikke noe problem.

 

Jeg har selv en PC med skjerm som klarer 165 hz, og ja, man ser forskjellen mellom det og 60.

 

Det betyr ikke at 60 er ubrukelig.

 

Høyere fps er en luksus som ikke er nødvendig for å få glede av et spill.

 

Ja jeg forstår deg, og jeg forstår deg veldig godt..

 

Bare sier at for meg, så er ikke 60 noe som jeg liker, spesielt når jeg har høyere uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...