Gå til innhold

Har du fått med deg at forumet snart skal oppgraderes?
Se vår siste utviklingsdagbok her: Utviklingsdagbok #3 - Mer om aktivitetsstrøm og kalenderarrangement

Foto

Hvor kan man få tak i en lisens for norsk Office 2007 Professional?

5 svar i denne tråden

#1 Pallantir

Pallantir

Bruker

• Medlemmer
  • 2 103 innlegg
  •   30. mai 2006

Skrevet 13. september 2019 - 10:30

Det er den siste versjonen jeg kan tåle å bruke, etter det ble det for mye mobilapp, bånd og krøkkete greier. ;) Jeg har sett på Finn, men det eneste som ligger der er noen Home & Student og sånt, og jeg trengr full pro. Jeg vet det fins lisenser med noen aktiveringer, den jeg hadde var sånn. Og jeg har vraket de pc-ene som den ikke er i bruk på lenger, men telefonaktiveringen er stoppet på 2007, dermed kan jeg ikke flytte det til den nyeste pc-en.

Jeg ser det ligger en del ute på eBay, men jeg er usikker på om en USA-lisens vil funke på norsk Office 2007.

Så er det noen som har et godt tips?

• 0

#2 nomore

nomore

Bruker

• Medlemmer
  • 14 781 innlegg
  •   18. juli 2002

Skrevet 13. september 2019 - 10:43

Du vil uansett slite med aktiveringen vil jeg tro?
  • 0
Ydmyk og feilfri.
Tutti fratelli.

#3 Pallantir

Pallantir

Bruker

• Medlemmer
  • 2 103 innlegg
  •   30. mai 2006

Skrevet 13. september 2019 - 10:46

Ikke i det hele tatt. Aktivering over internet funker ypperlig, det er bare telefonaktiveringen som ikke virker lenger.

• 0

#4 Complexity

Complexity

Bruker

• Medlemmer
  • 13 873 innlegg
  •   26. desember 2004

Skrevet 13. september 2019 - 10:57

2007 og 2013 er vel ganske lik? Godt fornøyd med 2013 iallefall.

Ang aktivering av 2007 så er det veldig enkelt om du godtar å bryte loven, men skal du gjøre det lovlig så kan det bli litt mere tricky.

Du kan vel alltids kjøpe en USA lisens, installere den og så installere norsk språkpakke?

• 0

Din signatur kan inneholde:

• Ingen bilder  • Kun tekst  • Ubegrsenet antall lenker  • Maksimum fire linjer

#5 nebrewfoz

nebrewfoz

Bruker

• Medlemmer
  • 11 901 innlegg
  •   20. oktober 2005

Skrevet 13. september 2019 - 11:12

Jeg ser det ligger en del ute på eBay, men jeg er usikker på om en USA-lisens vil funke på norsk Office 2007.

Det funker fint, det.

Hvis du har tilgang til norsk ISO/DVD med Office 2007 Pro, så kan du bruke en nøkkel for en annen språkversjon.

Men hva er problemet med Home & Student sammenlignet med Pro? Er det det at det ikke er "lov" å bruke H&S til "professional use", eller er det det at det mangler produkter i H&S som finnes i Pro? (just curious)

• 0

"The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid people are full of confidence."

-- Charles Bukowski

#6 Pallantir

Pallantir

Bruker

• Medlemmer
  • 2 103 innlegg
  •   30. mai 2006

Skrevet 13. september 2019 - 11:16

nebrewfoz, takk! Jeg har faktisk alt installert og tilpasset 2007 fra norsk, men da kjøper jeg bare en utenlandsk lisens! :) Og jeg trenger Outlook og Access.

• 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere