Gå til innhold

Kojima viste frem nesten én time av Death Stranding


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja til høyere lønn for postmann i såfall. Var ikke klar over at yrket var såpass risikofylt. Ingen av dere 3 har sett hele videoen tenker jeg.

Har du ikke sett en eneste postman Pat episode?

Enten må han skyte seg gjennom horder av zombies, eller så tar en motorsykkel gjeng over landsbyen.

Og alle husker den klassiske episoden Pat vs Osama da Al Qaida angriper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes selvfølgelig ikke at gameplay vi har sett så langt virker over gjennomsnittet spennende, men tror likevel det er litt av poenget. Har selv oppfattet Kojima som en som er opptatt av å bevare uvissheten i spillene sine, og å forvirre spillerne frem til lansering. Er det noen som fortjener en sjanse i denne bransjen, så er det han! :D

 

Slik som raiden i mgs 2?

Lenke til kommentar

Syns Hideo Kojima gjorde en fantastisk jobb med MGS 1 og 2, men alt etter det har vært meget sært og spesielt. Siste MGS startet med en hval som kom flyvende over hodet på meg og roboter som sier møøø som en ku. Ble for vanvittig for meg til å fullføre.

Husker jeg hadde hørt så mye bra om MGS3, spilte det, og syns starten var ok, gøy å snike seg rubdt, selv om man virkelig merket at ps2 slet(veldig små områder)

Men likte at man hadde iron sights osv.

Men så kommer man til en bie spyttende boss. Og da var det bare, ok, ikke noe mer av dette på meg.

Snakk om å ødelegge det som kunne være et bra snike/taktisk skytespill med tullball.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Syns Hideo Kojima gjorde en fantastisk jobb med MGS 1 og 2, men alt etter det har vært meget sært og spesielt. Siste MGS startet med en hval som kom flyvende over hodet på meg og roboter som sier møøø som en ku. Ble for vanvittig for meg til å fullføre.

Husker jeg hadde hørt så mye bra om MGS3, spilte det, og syns starten var ok, gøy å snike seg rubdt, selv om man virkelig merket at ps2 slet(veldig små områder)

Men likte at man hadde iron sights osv.

Men så kommer man til en bie spyttende boss. Og da var det bare, ok, ikke noe mer av dette på meg.

Snakk om å ødelegge det som kunne være et bra snike/taktisk skytespill med tullball.

Vel, det er jo ikke for alle, men det høres jo ut som du misforsto hva MGS serien var.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Syns Hideo Kojima gjorde en fantastisk jobb med MGS 1 og 2, men alt etter det har vært meget sært og spesielt. Siste MGS startet med en hval som kom flyvende over hodet på meg og roboter som sier møøø som en ku. Ble for vanvittig for meg til å fullføre.

Husker jeg hadde hørt så mye bra om MGS3, spilte det, og syns starten var ok, gøy å snike seg rubdt, selv om man virkelig merket at ps2 slet(veldig små områder)

Men likte at man hadde iron sights osv.

Men så kommer man til en bie spyttende boss. Og da var det bare, ok, ikke noe mer av dette på meg.

Snakk om å ødelegge det som kunne være et bra snike/taktisk skytespill med tullball.

Vel, det er jo ikke for alle, men det høres jo ut som du misforsto hva MGS serien var.

Han har jo et poeng, var ikke noe svære bier man sloss mot i MGS1 eller 2.

Lenke til kommentar

Vel, det er jo ikke for alle, men det høres jo ut som du misforsto hva MGS serien var.

Tja. Heller det at MGS2 er et helt annet spill enn de senere. Litt merkelig story? Ja, men langt ifra de senere spillene.

 

Om man gikk inn med Splinter Cell forventninger skjønner jeg at Metal Gear Solid spillene er ett eneste stort WTF.

Var vel MGS2 som skapte forventningene for de videre spillene. Gameplayet er kanon, men du verden for en historie som bare blir verre og verre.

 

 

Likte spillene godt med tanke på gameplay og grafikk, men stopper ofte å spille fordi det blir for merkelig. Så får se om det blir samme regla med Death Stranding. Skal gis et forsøk i alle fall.

Lenke til kommentar

 

 

 

Syns Hideo Kojima gjorde en fantastisk jobb med MGS 1 og 2, men alt etter det har vært meget sært og spesielt. Siste MGS startet med en hval som kom flyvende over hodet på meg og roboter som sier møøø som en ku. Ble for vanvittig for meg til å fullføre.

Husker jeg hadde hørt så mye bra om MGS3, spilte det, og syns starten var ok, gøy å snike seg rubdt, selv om man virkelig merket at ps2 slet(veldig små områder)

Men likte at man hadde iron sights osv.

Men så kommer man til en bie spyttende boss. Og da var det bare, ok, ikke noe mer av dette på meg.

Snakk om å ødelegge det som kunne være et bra snike/taktisk skytespill med tullball.

Vel, det er jo ikke for alle, men det høres jo ut som du misforsto hva MGS serien var.

Han har jo et poeng, var ikke noe svære bier man sloss mot i MGS1 eller 2.

Du husker ikke pyscho mantis, Fortune eller Vamp?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...