Gå til innhold

Slik kan du se Apple-lanseringen i kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nyheten er plass til minnekort og jackkontakt.

 

Da kan man igjen bruke gode headset med kabel, pluss utvide intern lagring kraftig ved behov.

 

Men, dette er vel for revolusjonerende.

 

Glansdagene til Apple er over, slik fungerer markedet.

Noen er enerådende og supre på et produkt de første år, så tar konkurrenter igjen.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Så du innrømmer at Apple har vært enerådende og supre på telefoner nå de 12 første årene.

 

Men nå kommer det til å gå til helvete?

Ja, snart kommer shaver phone med touch....

 

Blir interessant å se hvordan salget blir av den nye mobilen. Siden en del ikke hoppet på å kjøpe x utgaven så kan det jo bety mer volumsalg av ny modell.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nyheten er plass til minnekort og jackkontakt.

 

Da kan man igjen bruke gode headset med kabel, pluss utvide intern lagring kraftig ved behov.

 

Men, dette er vel for revolusjonerende.

 

Glansdagene til Apple er over, slik fungerer markedet.

Noen er enerådende og supre på et produkt de første år, så tar konkurrenter igjen.

 

Tulling. Du kan faktisk bruke headset med kabel. Men ja man må bruke en overgang på 5 cm som følger med iPhonen...men det visste du nok...kverulanten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tulling. Du kan faktisk bruke headset med kabel. Men ja man må bruke en overgang på 5 cm som følger med iPhonen...men det visste du nok...kverulanten.

Bare en liten korreksjon, overgangen fra Lightning til 3,5mm jack har ikke fulgt med i esken til iPhone-modeller lansert fra og med i fjor. Du må kjøpe dette separat til 99 kr.

 

Ikke at jeg personlig bryr meg om mangel av hodetelefonutgang lengre siden jeg kun bruker trådløs lyd men bare ment som en liten korreksjon :)

Lenke til kommentar

Tulling. Du kan faktisk bruke headset med kabel. Men ja man må bruke en overgang på 5 cm som følger med iPhonen...men det visste du nok...kverulanten.

Jeg er ikke så stor fan av å måtte ha overgangsdingser. Ser ikke problemet med å ha jackkontakt ☺ Syntes jackkontakt ga bedre "festegrep" også, men det er selvsagt diskutabelt.

Bruker selv både trådløst og med ledning. Har et headsett med ledning som overgår lyden i mitt trådløse i kr 3000 klassen.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...