Gå til innhold

Apple kan slippe smartbriller neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig veldig kult. Men når man snakker briller til sikkert 4-5000 kroner, så kan man jo spørre seg hva man egentlig skal med dem. Ta bilder må du jo bruke mobilen til, lese meldinger mens du er ute og tusler uten å ta opp mobilen kan du eventuelt gjøre på en smart klokke..blir spennende å se

Lenke til kommentar

Når "smart-briller" ser ut som normale briller skal jeg vurdere å kjøpe et par. Disse ser bedre ut enn hva Google har klart å utvikle, men de ser fremdeles ganske klønete ut.

 

Definer "normale briller", og samtidig si noe om du syntes alle de millionene av forskjellige brilledesign man kan få hos optikere rundt om i verden er det du beskriver som "normalt brilledeign".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Som en som bruker briller så hadde det vært veldig kult om dette ble en greie.

 

Så profilbildet er korrekt i dette tilfellet? :D

 

Jeg tror nok dessverre (og for noen heldigvis) det vil ta et par generasjoner før dette blir tilgjenglig gjennom optikere?

Lenke til kommentar

Så profilbildet er korrekt i dette tilfellet? :D

 

Jeg tror nok dessverre (og for noen heldigvis) det vil ta et par generasjoner før dette blir tilgjenglig gjennom optikere?

 

Bilde er korrekt ja  :wee:

 

Ja det spørs det. Ikke godt å si, kan jo hende en kan bestille med styrke direkte via Apple? Men er redd et første-gen produkt som dette vil være klumpete og rart. Men en må jo starte en plass. Hadde jo vært artig med en slags heads up display at et slag. Høy nerde faktor for min del ihvertfall... :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Definer "normale briller", og samtidig si noe om du syntes alle de millionene av forskjellige brilledesign man kan få hos optikere rundt om i verden er det du beskriver som "normalt brilledeign".

 

Alt som ikke er en smart-brille. Det er greit at det finnes mange forskjellige modeller og utforminger av vanlige briller, men jeg tror det er ganske enkelt å forestille seg hva som kan kalles en normal brille og hva som er mer unormalt. Du vet det når du ser det. 

 

Se på disse brillene fra Apple og Google, du ser klare forskjeller på det og typiske briller.

Lenke til kommentar

Prosjektøren ligger foran tinningen, men Focals (som bildet ditt viser) blir neppe noen braksuksess med dette designet. https://www.bynorth.com/focals

 

Snedig det der. Det gikk meg hus forbi at det var illustrert via en konkurrents produkt i artikkelen. Hovedbildet til og med  :wee:

Nei, dette er på grensen til dårlig journalistikk faktisk. Hadde faktisk vært fornuftigere at dere tok å laget en strektegning av den nye Apple-utviklede brillen og sa at slik ser dere for dere at den kommer til å se ut  :lol:

 

Nå har jo noen gjort det for dere allerede:

applevrheadset4-800x617.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar

Selvfølgelig veldig kult. Men når man snakker briller til sikkert 4-5000 kroner, så kan man jo spørre seg hva man egentlig skal med dem. Ta bilder må du jo bruke mobilen til, lese meldinger mens du er ute og tusler uten å ta opp mobilen kan du eventuelt gjøre på en smart klokke..blir spennende å se

 

Briller med glass koster gjerne så mye allerede

Disse blir nok mye dyrere og nok uten muligheten til å ha forskjellig styrker på glassene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...