Gå til innhold

SNIKTITT: Fitbit Versa 2 Fitbit oppgraderer Versa med OLED-skjerm og smartere søvnmåling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FitBit klokkene jeg har eid har hatt store problemer, de fungerer rett og slett ikke så godt. Fikk beskjed av teknisk support at min klokke, som skulle kunne lese av meldinger og vise innkommende samtaler, ikke kunne det. De hadde gitt opp å ordne det.

 

Bytta til Garmin og fikk skikkelig GPS, bedre batteri, en god app og ting fungerer. Styr unna FitBit, Tek testene er misvisende.

Lenke til kommentar

FitBit klokkene jeg har eid har hatt store problemer, de fungerer rett og slett ikke så godt. Fikk beskjed av teknisk support at min klokke, som skulle kunne lese av meldinger og vise innkommende samtaler, ikke kunne det. De hadde gitt opp å ordne det.

 

Bytta til Garmin og fikk skikkelig GPS, bedre batteri, en god app og ting fungerer. Styr unna FitBit, Tek testene er misvisende.

 

Er vel et litt dårlig grunlag å si at tek testene er misvisende fordi du har hatt problemer med et par klokker? Hadde dette vært en problem så hadde det kanskje kommet bedre frem? Ikke vet jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er vel et litt dårlig grunlag å si at tek testene er misvisende fordi du har hatt problemer med et par klokker? Hadde dette vært en problem så hadde det kanskje kommet bedre frem? Ikke vet jeg.

Det jeg mente er at Tek ikke tar hensyn til sånt. Ionic endte opp med å gi opp å få smartfunksjonene til å virke på Android. Jeg synes det er viktig å informere om slikt, spesielt når Tek ikke informerer om slikt.

 

Jeg forstår jo at det er vanskelig å kjøre en kvalitetstest når den er så kort, så da tenkte jeg å informere om at FitBit har slitt med tidligere modeller.

Lenke til kommentar

Old shit in new wrapping.

 

Madammen fikk en slik til jul i fjor (Versa 1)

Måtte returnere Fitbit Versa da den ikke fungerte med iPhone .

Etter noen timer/døgn mistet man kontakt mellom klokke og telefon og måtte factory resette klokka for å få det igang igjen.

Brukte utallige timer med trobleshooting , søk i nett og ulike forum , og fitbit forum. Det var åpenbart et kjent issue og ikke en feil på selve enheten.

Ga til slutt opp helt og byttet den med mellomlegg til en apple watch og har ikke hatt noe problem siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Old shit in new wrapping.

 

Madammen fikk en slik til jul i fjor (Versa 1)

Måtte returnere Fitbit Versa da den ikke fungerte med iPhone .

Etter noen timer/døgn mistet man kontakt mellom klokke og telefon og måtte factory resette klokka for å få det igang igjen.

Brukte utallige timer med trobleshooting , søk i nett og ulike forum , og fitbit forum. Det var åpenbart et kjent issue og ikke en feil på selve enheten.

Ga til slutt opp helt og byttet den med mellomlegg til en apple watch og har ikke hatt noe problem siden.

Jeg har den samme historien, og om man leser svarene fra Fitbit er de hårreisende dårlige på service.

Lenke til kommentar

Nei , det er fitbit . Har ikke noe å si om det er android eller ios.

http://letmegooglethat.com/?q=fitbit+versa+lost+bluetooth+connection

Var ikke ment som et spørsmål, men som en uttalelse. Jeg skal ikke si Fitbit ikke har problemer. Jeg har Fitbit selv, men den har fungert problemfritt på Android.

Man klager over en klokke ikke produsert av Apple, skal virke på en mobiltelefon fra Apple. Hvor det er gode sjanser for at en klokke fra Apple ikke heller virker på Android.

 

Og du hadde ikke trengt å lenke til et Google søk.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Var ikke ment som et spørsmål, men som en uttalelse. Jeg skal ikke si Fitbit ikke har problemer. Jeg har Fitbit selv, men den har fungert problemfritt på Android.

Man klager over en klokke ikke produsert av Apple, skal virke på en mobiltelefon fra Apple. Hvor det er gode sjanser for at en klokke fra Apple ikke heller virker på Android.

 

Og du hadde ikke trengt å lenke til et Google søk.

Du stiller jo tvil om mine erfaringer. Så det er helt på sin plass å linke til søket «lost bluetooth connection»

Og erfaringen gjelder altså for fitbit klokken versa.

Bare for å nevne det så har vi konstant bluetooth connection både til Windows PC, ulike bilers infotainment og lydenheter (trådløse hodetelefoner fra bla Parrot, Sony, Jabra) . Også med low power BT.

Så problemet er (eller var for ett år siden) så absolutt fitbit versa produktet.

 

Å blande in apple er helt skivebom da fitbit produktet annonseres med støtte og app for ios.

DrAlban3000 sier alle problemer forsvant med bytte til Garmin.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Hadde en Fitbit Charge 2 oppkoblet mot iPhone 8 Plus i 18 mnd. og det fungerte smertefritt. Kan selvfølgelig være at BT-maskinvaren i Charge 2 og andre Fitbit produkter er den samme men bildet er ikke svart/hvitt.

 

Det jeg derimot ikke var imponert over med Charge 2, var innfestingen av (de utskiftbare) remmene; de sugde - eller mer korrekt: festemekanismen gikk nærmest i oppløsning (kjent problem) og jeg holdt på å miste enheten flere ganger.

Lenke til kommentar

Var ikke ment som et spørsmål, men som en uttalelse. Jeg skal ikke si Fitbit ikke har problemer. Jeg har Fitbit selv, men den har fungert problemfritt på Android.

Man klager over en klokke ikke produsert av Apple, skal virke på en mobiltelefon fra Apple. Hvor det er gode sjanser for at en klokke fra Apple ikke heller virker på Android.

 

Og du hadde ikke trengt å lenke til et Google søk.

Så påstanden din er at dette sikkert er pga Apple? Ikke at du vet, men at du regner med det?

 

Med mine Ionic klokker var problemet relatert til Android i hovedsak, slik jeg så det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...