Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det lurt å kjøpe dildo til dama?


Anbefalte innlegg

Dama mi er 21 og jeg er 27. Hun hadde hatt sex to ganger med to forskjellige gutter før meg, og begge gangene var i fylla og ikke noe hun klarte å nyte. Vi har vært sammen ett år nå så har blitt godt kjent med hva hverandre liker. Vi har en veldig bra sex-liv, det tror jeg både hun og jeg er enig om.

 

Jeg er ikke den best utstyrte med mine 10 cm, men hun klarer å komme av den så det er jo bra. Har under sex-øktene opplevd at hun nyter det best når jeg er dypt inni henne. Men siden jeg ikke er så bra utstyrt føler jeg ikke at jeg gir henne max nytelse. Jeg har lyst å kjøpe en dildo som er større og lengre enn meg, både fordi jeg vil at hun skal få kjenne på den nytelsen, men også fordi jeg selv har en fantasi om å se henne ta en dildo dypt.

 

 

Så er spørsmålet; Kan det bli noen konsekvenser av å kjøpe en stor dildo til henne? Kan jeg risikere at hun får smaken av noe stort inni seg og etterhvert går lei av lille meg, til fordel for en fyr som er stor nedentil? Kan hun bli mer vid av å bruke en stor dildo i lengden?



Anonymous poster hash: 12c83...3dc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

 Kan det bli noen konsekvenser av å kjøpe en stor dildo til henne? 

 

Selvfølgelig, både positive og negative. Men hvilke finner du ut i etterkant. 

 

 

 

an jeg risikere at hun får smaken av noe stort inni seg og etterhvert går lei av lille meg, til fordel for en fyr som er stor nedentil?

 

Det er selvfølgelig en risiko, men igjen vet en ikke dette før i etterkant. 

 

 

 

Kan hun bli mer vid av å bruke en stor dildo i lengden?

 

Ja. 

 

Anonymous poster hash: 66565...034

Lenke til kommentar

Kjøp heller en vibrator.

En av de store som ligner en massasjestav. (Magic wand).

 

Dama liker best å ligge på rygg med en slik på klitten og staken min såvidt inni seg slik at kukhodet masserer henne fra innsiden ytterst.

Hun liker ikke når jeg kommer for dypt.

Kvinnfolk er forskjellige og det antageligvis de færreste som er avhengig av særlig store kuker.

For de fleste handler det om vibrasjon og massering eller din holdning og væremåte under akten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge den er over 10cm Har størrelse ikke mye å si, men heller bruken av verktøyet...

 

Ellers må jeg bare fnise litt av at alle menn tror kvinner kommer fordi de stønner... Det er ytterst få kvinner som kommer av penetrering med mindre de er veldig trygge og ofte har vært med samme partner lang tid. De nyter sex like mye uten orgasme, så du trenger ikke bekymre deg for det. Selvfølgelig finnes det noen få som kommer raskt. Av mine 40 partnere tror jeg det bare er ei som var slik, og ei til som klarte etter en stund :) just saying.

 

Anonymous poster hash: 0b3d4...83c

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du kan anbefale at hun prøver sånn aquaflex for å trene opp musklene litt mer, og kanskje det kan føre for mer tilfredstillelse for både deg og henne!

https://www.apotek1.no/produkter/aquaflex-vaginalvekter-1sett-997270p


https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/aquaflex-vaginavekter/

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

r/

 

Så lenge den er over 10cm Har størrelse ikke mye å si, men heller bruken av verktøyet...

Ellers må jeg bare fnise litt av at alle menn tror kvinner kommer fordi de stønner... Det er ytterst få kvinner som kommer av penetrering med mindre de er veldig trygge og ofte har vært med samme partner lang tid. De nyter sex like mye uten orgasme, så du trenger ikke bekymre deg for det. Selvfølgelig finnes det noen få som kommer raskt. Av mine 40 partnere tror jeg det bare er ei som var slik, og ei til som klarte etter en stund :) just saying.

Anonymous poster hash: 0b3d4...83c

Tror dette har mer med at kvinner har lenge ikke skulle nyte sex, og det er ett tabu som henger sterkt igjen og som påvirker spesielt unge kvinner. Jeg tror at når det blir mindre tabu (if ever) rundt kvinnelig seksuell nytelse så vil vi mest sannsynlig se at maaaange flere faktisk kan få orgasme via kun penetrasjon. Ikke at det er noe galt i å trenger stimulering av klitoris altså, bare så det er sagt. Kvinner er forskjellige, og selv om folk liker å late som om menn er så enkle så er de forskjellige også når det kommer til seksuell nytelse. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Forskning har kommet fram til at det trengs 4 cm med action, for det er der de viktigste områdene man stimulerer ligger.

Kommunikasjon er det mest undervurderte som finnes i et parforhold, det er det som gjør at man enten finner på artige ting sammen og holder koken over tid, eller at en av dere tar hatten og går.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Så er spørsmålet; Kan det bli noen konsekvenser av å kjøpe en stor dildo til henne? Kan jeg risikere at hun får smaken av noe stort inni seg og etterhvert går lei av lille meg, til fordel for en fyr som er stor nedentil? Kan hun bli mer vid av å bruke en stor dildo i lengden?

 

Anonymous poster hash: 12c83...3dc

 

Nei, nei og atter nei.

 

Dybde/lengde når det kommer til sex er stort sett meningsløst. Den mest følsomme delen ansees å være den først 1/3-delen. 10cm er mer enn dekkende for det. Til sammenligning er en vagina normalt sett rundt 7-10cm i ikke-opphisset tilstand. Den blir noe lengre når man er opphisset, men maks en dobling av lengden. 10cm dermed mer enn bra nok, og er også langt nok til å nå g-punktet om man skulle være så heldig å treffe den med penis. På sett og vis kan det også være en fordel å ikke være lenger fordi det da er nærmest umulig for deg å treffe livmorhalsen. Ja, jeg er klar over at noen kvinner får nytelse ut av berøring av livmorhalsen, men for de aller, aller fleste er det ikke noe særlig.

 

Generelt sett er derimot penis et elendig verktøy for kvinners nytelse. Ut fra min forståelse gir penetrering lite nytelse av seg selv. Stimuli av klitoris er høyst nødvendig for de fleste, og selv man kan posisjonere seg litt strategisk for å stimulere det området, så er penetrering generelt sett ingen stor suksess.

 

Invader Zim nevnte vibrator og magic wand lenger opp. Er det noe du skal kjøpe så er det nettopp det. Jeg kan finne frem en link seinere (ikke så kult å gå på NSFW sider på jobb), men en massasjestav, en hånd og kunnskap om hvor g-punktet er hen, og du har en kombinasjon som nytelsesmessig kan være så overveldende at hun ber deg stoppe. Generelt sett er det stor suksess å bruke den til å stimulere klitoris samtidig som man penetrerer, eller bare bruke den alene sammen med annen stimulering.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...